Erik Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Vell, jeg satt å spilte Halo Wars da jeg la merke til at lyden forsvant så jeg gikk til skrive bordet for å installere det, men det stod bare "Open Tray". Jeg prøvde å ta det ut og inn, men det stod fortsatt bare "Open Tray" så jeg bestemte meg for å prøve noen av de spillene jeg hadde installert, men det kom bare samme melding. Alt i alt så registrerte den bare 2 av 12 spill, "kundestøtten" er stengt i dag. Noen som har peiling på hva problemet kan være? Endret 28. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Då er det nok laseren i boxen din som har teke kvelden. Må nok sendest inn til reperasjon...men viss den ikkje kjøyrer installerte spel heller så var det no litt snodigt. Noko gale er det vertfall så sendest inn må den nok heilt sikkert. Kva som er gale er ikkje godt å sei dessverre... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Xboxen bruker disken i noen sekunder først for å verifisere at du har spillet. Så hvis den ikke klarer å lese noe, er det ikke så rart at du ikke får spilt de installerte spillene. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Det eneste jeg trengte å gjøre var å slå til den, nå funker den perfekt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Stenges etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg