Blunt Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei! Når jeg går inn på forsiden (gamer.no) ser det slik ut i opera nettleseren: Er det jeg som har feil instillinger? Hjelp? Kan jo nevne at siden vises riktig i Internet Explorer og at opera viser alle andre sider riktig... Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 refresh siden? (ctrl+r) Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det ser ordentlig ut i Opera her, og vi tester aktivt mot Opera under utviklingen. Prøv å få Opera til å reloade siden uten å bruke noen cachede filer, typisk ved å holde shift inne samtidig som du reloader på en annen måte. Lenke til kommentar
Blunt Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Har reloadet siden masse uten at det hjelper, og sletter data generert av opera daglig. Å holde shift inne samtidig som jeg reloader ser ikke ut til å ha noen effekt? Visningen ble hvertfall ikke bedre, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvilken versjon av Opera bruker du? Lenke til kommentar
Blunt Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 jeg bruker versjon 9.62 Kan jo også nevne at dette er et problem som dukket opp for ca. 1 uke siden. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Prøvde å oppgradere til 9.63 her nå, og får dessverre fortsatt ikke opp problemet her. Vi kommer til å endre en del på forsiden i tiden framover, så det bør i tilfelle rette seg da. Ha litt tålmodighet, så satser vi på at det fikser problemet. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 La testingen foregå på en testside da, så brukerne slipper å se alle feilene underveis:P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Siden er nok testet da den blir oppdatert, men det oppstår ofte småfeil mellom sender og mottaker som gir slike feil. Lenke til kommentar
Blunt Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Skal prøve å oppgradere Opera. Om det ikke hjelper satser jeg på at det løser seg selv etterhvert som tiden går Lenke til kommentar
Blunt Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Alt ser ut som det skal nå, etter at dere byttet layout på forsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå