fluxie Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jaja, nå har jeg endelig tatt meg til til å fixe litt på min vannkjølingsinstallasjon, hadde som sagt tank i bakken, men dette ble for tungvint, har nå en 25l dunk i et skur som jeg bruker som tank. I fra skurat går Vannet fra tanken til radiator 1, deretter inn til huset, så i en ykobling til CPU og GPU, så tilbake utigjen til skurat hvor vannet går igjennom Radiator 2 som er festet på uteveggen til skuret, og detettertilbake til tanken igjen. Kom med gjerne med feedback og synspunkter Enjoy Bilder følger: Vanntank med radiator 1 på siden: Radiator 1: Slangene går ned i bakken: Slangene kommer opp: Slangene langs veggen: Slangene kommer inn til pcen: Y kobling: Vannblokk: Tools: Inntak til Radiator 2: Radiator 2: Helbilde av boden der alt står, legg merke til slangene som går inn nederst ved døra Jaja, hvis dette ble mye rør og lite konstruktivt må dere bare si i fra, tenkte noen sikkert hadde glede av og se litt hvordan jeg har fixet det, er ikke så pent, men det er ikke ute jeg ser det.....det er jo inni pcen som teller og der er det pent Tok ikke bilde av GPU blokka, men den er oxo med i systemet Hvis noen har noen spørsmål, eller vil ha bilder av noe spesielt så bare si i fra så knipser jeg gjerne -- fluxie Lenke til kommentar
GA Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Fett, må jo være bra kjøle evner! Men hva hvis en hakkespett setter seg på slangene på veggen? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Det var en sjef vannavkjøling det der.. Åssen blir det til vinteren da?? Men men, keep ut the good work!!! Lenke til kommentar
fluxie Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 hehe, jeg bor jo i Sandnes (ved stavanger) da, så vi er jo ikke kjent for å ha de hardeste vintrene, men med en del glycol ordner nok det seg -- fluxie Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Skikkelig alternativt! Det er min stil BTW, du har nøyaktig samme hullsag og baufil som jeg. Men hullsaga suger lut. Boren i midten biter ikke på kokt smør, men baufila er god Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hvilke temperaturer har du med den kjølingen der da? vil det ikke bli fryktelig varmt inne i skuret? Lenke til kommentar
fluxie Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 d blir litt varmt i disse dagene, har en bordviffte som står å sirkulerer luft der inne.....syns det går greit jeg....har jo oxo en litt eldre swiftech blokk med peltier, skal kanskje fyre på denne.....må bare få det nye HK'et -- fluxie Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Her er en som tar vannkjøling for det det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå