Gå til innhold

Bilde Spesial Fixing på min Vannkjøling :D

Anbefalte innlegg

Jaja, nå har jeg endelig tatt meg til til å fixe litt på min vannkjølingsinstallasjon, hadde som sagt tank i bakken, men dette ble for tungvint, har nå en 25l dunk i et skur som jeg bruker som tank. I fra skurat går Vannet fra tanken til radiator 1, deretter inn til huset, så i en ykobling til CPU og GPU, så tilbake utigjen til skurat hvor vannet går igjennom Radiator 2 som er festet på uteveggen til skuret, og detettertilbake til tanken igjen.

Kom med gjerne med feedback og synspunkter :D

Enjoy :)

Bilder følger:

Vanntank med radiator 1 på siden:

water1.jpg

Radiator 1:

water2.jpg

Slangene går ned i bakken:

water3.jpg

Slangene kommer opp:

water4.jpg

Slangene langs veggen:

water.jpg

Slangene kommer inn til pcen:

water6.jpg

Y kobling:

water7.jpg

Vannblokk:

water8.jpg

Tools:

water11.jpg

water12.jpg

water13.jpg

Inntak til Radiator 2:

water15.jpg

Radiator 2:

water16.jpg

Helbilde av boden der alt står, legg merke til slangene som går inn nederst ved døra :D

water17.jpg

Jaja, hvis dette ble mye rør og lite konstruktivt må dere bare si i fra, tenkte noen sikkert hadde glede av og se litt hvordan jeg har fixet det, er ikke så pent, men det er ikke ute jeg ser det.....det er jo inni pcen som teller og der er det pent :)

Tok ikke bilde av GPU blokka, men den er oxo med i systemet :)

Hvis noen har noen spørsmål, eller vil ha bilder av noe spesielt så bare si i fra så knipser jeg gjerne :)

-- fluxie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

d blir litt varmt i disse dagene, har en bordviffte som står å sirkulerer luft der inne.....syns det går greit jeg....har jo oxo en litt eldre swiftech blokk med peltier, skal kanskje fyre på denne.....må bare få det nye HK'et

-- fluxie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...