deaktivert443556 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jeg ville ikke brukt den racketen. I GST er det siden av Wiimoten som er der du slår. Monterer du da Wiimoten inn i denne racketen, da slår du i grunn med oversiden der hvor knappene befinner seg. Det oversetter seg til siden av racketen i GST. Du vil nok få ballen over nettet, for MotionPlus er ikke SÅ utilgivelig, men du får ikke den kontrollen du normalt sett ville hatt. Edit: Her er et bilde som illustrerer det jeg sier. Endret 19. juni 2009 av Bradbury Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ah ok, da dropper jeg den racketen. Kjøper nok dette og kanskje Tiger Woods PGA Tour 10 (som fikk 9.0 hos ign) som en pakke for 749,- istedefor da. Takk for svar Bradbury Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Babolat racket? :o Hadde vært konge! Selv om jeg elsker Wilson bedre. Lenke til kommentar
hgunders_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg var med i online turnering i går www.wiitournet.com. Har lagt ut en video på youtube fra en av kampene mine... (denne kampen tapte jeg da i tiebreak ) Jeg kom til kvartfinalen, men der tapte jeg så det sang. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Kult. Hva bruker du for å ta opp video fra Wiien din? Lenke til kommentar
hgunders_InnleggNO Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kult. Hva bruker du for å ta opp video fra Wiien din? Jeg bruker bare HDD-opptakeren og lager en DVD av opptaket, og så gjør jeg DVD-en om til avi. Glemte forresten å si at han som slo meg i kvartfinalen vant hele turneringen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ka så skjer med Eurogamer Dem har lagt ut ny anmeldelse av dette spillet og da ga dem 8/10 istede for 6/10, dem tok en re-vurdering Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 De fikk vel prøvd det mer og fått til kontrollen bedre. Jeg la veldig vekt på dette i min omtale. At det er viktig å være tålmodig i starten, gjerne starte med easy. Uansett fortjener dette spillet 8/10. Eneste for min del som gjør at det ikke får en 9-er er innholdet. Litt få baner og muligheter. Ellers en veldig god tittel. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Blir nok skaffet med tiden, så gametrailers.com ga spillet 8.6 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fikk endelig Grand Slam Tennis idag og er storfornøyd!! Skal spille enda mer Wii kommende ukene Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Blir nok litt spilling av dette neste helg ja! Sammen med Tiger woods! Begge er klare for spill med 2 motion plus når jeg kommer hjem! Nice! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Spilt en del uten Nunchuk og det klarer jeg perfekt. Men sliter veldig når man kobler til den for da må du passe på den ledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå