Breathe Fresh Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Liker best de marsipanene med sjokolade trekk utenfor i de "Påske Marsipan" posene Vet ikke om det telles? *nammenam* Lørdag i morgen wohoo! Endret 20. mars 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
primlars Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Snickers, Lion og Nuts er de jeg spiser mest av av "bars". Ellers går det mye i melkesjokolde og walters mandler når det kommer til "plater".. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Her har det blitt mye Kinder Bueno i det siste. Fantastisk godt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Her har det blitt mye Kinder Bueno i det siste. Fantastisk godt. Indeed, men om du drar til utenlandet så må du smake den ultimate utgaven: Det blir ikke bedre. Endret 20. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Meh, syns ikke den er så god jeg. Helt grei bare. Bueno er mye bedre. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Meh, syns ikke den er så god jeg. Helt grei bare. Bueno er mye bedre. Judas! Endret 20. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Min sjokoladefavoritt er uten tvil Milky Way Crispy Roll ! That beeing said, så velger jeg chips forann sjokolade any day Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Min sjokoladefavoritt er uten tvil Milky Way Crispy Roll ! That beeing said, så velger jeg chips forann sjokolade any day Hmm... den har jeg ikke smakt, men jeg er ikke så glad i sprøe sjokolader. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Min sjokoladefavoritt er uten tvil Milky Way Crispy Roll ! That beeing said, så velger jeg chips forann sjokolade any day Har smakt vanlig Milky Way men ikke den der. Er den god? Litt sånn Smash skjokolade eller? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så det er ingen som liker Snickers ICECREAM! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Så det er ingen som liker Snickers ICECREAM! Det er ikke en sjokolade. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Mener du at kokesjokolade ikke er kvalitet? :o Ja, det mener jeg. Det er en grunn til at den heter kokesjokolade. Den er ikke noe særlig å spise. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan ta en bit sjokolade i ny å ne, men da må den ikke bli for kraftig... da er det bare kvalmende. Lett og luftig, og gjerne en mindre dose...har ingen spesielle favoritter:) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Idag skal jeg skjøpe Killzone 2 og påskeegg B) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvit sjokolade er den beste sjokoladen. Det ER sjokolade. Hvit sjokolade er den beste sjokoladen. Det ER sjokolade. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Soho.. Å så jeg savner det sjokoladen. Please bring it back! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Prøvde en appelsinsjokolade for første gang på mange år (takk for den, drugiS! ), og hadde det vært hakket mindre appelsinsmak i den hadde det vært en god favoritt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg hater sjokolade med appelsinsmak -eller noen annen smak. Jeg hater de med en lidenskap. Liker mer "tradisjonell" sjokolade som Crispo og Melkesjokolade, og hvem liker vel ikke Freia sine påskeegg? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg hater også sjokolader med frukt smaker. Eeeeew. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Friea sine påskeegg er en klar favoritt, selv om jeg blir maks kvalm etter ett egg. Crispo, smash og firkløver er også veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå