Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Din favorittsjokolade

Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke favoritten min men jeg syntes Kex er genialt :D Utrolig digg og billig.

KEX!

Kjøpe sånn pakke med mange sånne små inni = WIN! :D

Det er så sinnsykt digg. :love:

Jeg kjøpte en pose på IKEA idag ;)

Veldig godt. Men jeg må dele med søsterne mine :(

Det er ikke favoritten min men jeg syntes Kex er genialt :D Utrolig digg og billig.

KEX!

Kjøpe sånn pakke med mange sånne små inni = WIN! :D

Det er så sinnsykt digg. :love:

Jeg kjøpte en pose på IKEA idag ;)

Veldig godt. Men jeg må dele med søsterne mine :(

Lenke til kommentar

Kex, ærlig talt. Dette smaker like dårlig som prisen. Ekle uttørka kjeks med et halvt-millimeter tynt lag med sjokolade utenpå, nei takk.

Har ikke smakt first price sjokoladen på lenge, men så vidt jeg kan huske smakte den relativt godt, i alle fall ift. prisen.

Må si at mine favoritter er de gamle traverne, stratos, melkesjokolade og dronning kokesjokolade:) Men, jeg har begynt å få smaken på crispo og twix i det siste.

Lenke til kommentar

Kex ER genialt :o

Kex, ærlig talt. Dette smaker like dårlig som prisen. Ekle uttørka kjeks med et halvt-millimeter tynt lag med sjokolade utenpå, nei takk.

Har ikke smakt first price sjokoladen på lenge, men så vidt jeg kan huske smakte den relativt godt, i alle fall ift. prisen.

Må si at mine favoritter er de gamle traverne, stratos, melkesjokolade og dronning kokesjokolade:) Men, jeg har begynt å få smaken på crispo og twix i det siste.

Snobb.

Lenke til kommentar
Hmm, konstruktivt. Hvilke sjokolader liker du da Lolidude?:) (utenom kex)

Kinder Maxi

Kinder Bueno

Kinder Egg

Snickers

Milky way

Mars

MnM

Nonstop

Smarties

Kinder Hippo

Kinder schoko bons

Marsipan Brød

Toppris

Smil

Freia Melkesjokolade

Freia Melkerull

Freia Krokanrull

Freia Daimrull

Daim

Allt i twist posen

Ferrero rochers

Hobby

Freia walters nøtters

Freia Firkløver

Freia helnøtt

Bounty

Kitkat

Kvikklønsj

Lion

De fleste rittersport

Toblerone

Hvit toblerone

Toffifee

Alle Yadene bortsett fra kaffe

Freia Porøs

Stratos

Freia eventyrsjokolade

Sjokolade Bamser

Melkeplett

Mandelstang

Crispo

Smash

Smash Bar

Troika

Alle typer Mozart kuler

Det er de jeg kom på på 1 time.

Lenke til kommentar

Snobb.

Det er lite snobbete å spise kokesjokolade. Det er en mørk sjokolade uten kvalitet.

Lenke til kommentar

Snobb.

Det er lite snobbete å spise kokesjokolade. Det er en mørk sjokolade uten kvalitet.

Mener du at kokesjokolade ikke er kvalitet? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...