Cloudemyx Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har fått helt Mandelstang dilla nå. Den er jo kjempegod. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Min favorittsjokolade er Freia Firkløver Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har fått helt Mandelstang dilla nå. Den er jo kjempegod. Herre min hatt, det kan du da ikke mene? Stivnet glasur med litt mandler og sjokolade utenpå? Kvalmere får du det ikke. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jo, det mener jeg. Jeg synes den er god iallefall. Du trenger ikke like den. Mer mandelstang til meg! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke favoritten min men jeg syntes Kex er genialt Utrolig digg og billig. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke favoritten min men jeg syntes Kex er genialt Utrolig digg og billig. Sier bare First Price Melkesjokolade FTW jeg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke favoritten min men jeg syntes Kex er genialt Utrolig digg og billig. KEX! Kjøpe sånn pakke med mange sånne små inni = WIN! Det er så sinnsykt digg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er ikke favoritten min men jeg syntes Kex er genialt Utrolig digg og billig. KEX! Kjøpe sånn pakke med mange sånne små inni = WIN! Det er så sinnsykt digg. Jeg kjøpte en pose på IKEA idag Veldig godt. Men jeg må dele med søsterne mine Det er ikke favoritten min men jeg syntes Kex er genialt Utrolig digg og billig. KEX! Kjøpe sånn pakke med mange sånne små inni = WIN! Det er så sinnsykt digg. Jeg kjøpte en pose på IKEA idag Veldig godt. Men jeg må dele med søsterne mine Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kex, ærlig talt. Dette smaker like dårlig som prisen. Ekle uttørka kjeks med et halvt-millimeter tynt lag med sjokolade utenpå, nei takk. Har ikke smakt first price sjokoladen på lenge, men så vidt jeg kan huske smakte den relativt godt, i alle fall ift. prisen. Må si at mine favoritter er de gamle traverne, stratos, melkesjokolade og dronning kokesjokolade:) Men, jeg har begynt å få smaken på crispo og twix i det siste. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kex ER genialt :o Kex, ærlig talt. Dette smaker like dårlig som prisen. Ekle uttørka kjeks med et halvt-millimeter tynt lag med sjokolade utenpå, nei takk. Har ikke smakt first price sjokoladen på lenge, men så vidt jeg kan huske smakte den relativt godt, i alle fall ift. prisen. Må si at mine favoritter er de gamle traverne, stratos, melkesjokolade og dronning kokesjokolade:) Men, jeg har begynt å få smaken på crispo og twix i det siste. Snobb. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm, konstruktivt. Hvilke sjokolader liker du da Lolidude? (utenom kex) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm, konstruktivt. Hvilke sjokolader liker du da Lolidude? (utenom kex) Kinder Maxi Kinder Bueno Kinder Egg Snickers Milky way Mars MnM Nonstop Smarties Kinder Hippo Kinder schoko bons Marsipan Brød Toppris Smil Freia Melkesjokolade Freia Melkerull Freia Krokanrull Freia Daimrull Daim Allt i twist posen Ferrero rochers Hobby Freia walters nøtters Freia Firkløver Freia helnøtt Bounty Kitkat Kvikklønsj Lion De fleste rittersport Toblerone Hvit toblerone Toffifee Alle Yadene bortsett fra kaffe Freia Porøs Stratos Freia eventyrsjokolade Sjokolade Bamser Melkeplett Mandelstang Crispo Smash Smash Bar Troika Alle typer Mozart kuler Det er de jeg kom på på 1 time. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Daim. Smash, firkløver, Yade og first price melkesjokolade ftw Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kex, ærlig talt. Dette smaker like dårlig som prisen. Ekle uttørka kjeks med et halvt-millimeter tynt lag med sjokolade utenpå, nei takk. Har ikke smakt first price sjokoladen på lenge, men så vidt jeg kan huske smakte den relativt godt, i alle fall ift. prisen. Må si at mine favoritter er de gamle traverne, stratos, melkesjokolade og dronning kokesjokolade:) Men, jeg har begynt å få smaken på crispo og twix i det siste. Snobb. Det er lite snobbete å spise kokesjokolade. Det er en mørk sjokolade uten kvalitet. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kex, ærlig talt. Dette smaker like dårlig som prisen. Ekle uttørka kjeks med et halvt-millimeter tynt lag med sjokolade utenpå, nei takk. Har ikke smakt first price sjokoladen på lenge, men så vidt jeg kan huske smakte den relativt godt, i alle fall ift. prisen. Må si at mine favoritter er de gamle traverne, stratos, melkesjokolade og dronning kokesjokolade:) Men, jeg har begynt å få smaken på crispo og twix i det siste. Snobb. Det er lite snobbete å spise kokesjokolade. Det er en mørk sjokolade uten kvalitet. Mener du at kokesjokolade ikke er kvalitet? :o Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kokesjokolade er YUM! Likevel uendelig lenge siden jeg har spist det : \ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Spiste en smash i bilen i stad, konge! Lenke til kommentar
brrah Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har fått veldig sansen for walters-melkesjokolade i det siste Fin avveksling fra standard melkesjokolade. Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kex, Twix, Kinder Maxi, Daim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå