ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kjøpte meg en kartong med egg her om dagen, etter all praten om de her. Ble overrasket da jeg ikke klarte å spise opp alle, de er utrolig mektige. Og jeg pleier å spise opp. Hadde jo klart det, men det fristet ikke å ta den siste. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har faktisk ikke spist en Japp på gode 5-6 år, må vel få tak i en igjen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Lion (King Size) er en spennende sjokolade synes jeg, du får så mye på en gang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har fått 500kr pga gode karakterer, neste helg blir det spill og noen kartonger. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Japp då eller? Det ville i hvertfall eg kjøpt mange av om eg var millionær ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Done it, men det tar så altfor lang tid å tjene opp nok poeng til å få seg noe som koster litt. Mindre strevsomt å spasere bort til butikken og kjøpe seg en sjokolade Poeng for å kjøpe sjokolade? Hva, hvor, hvordan?! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jøpte meg ein sånn crispo, og må nesten sei at eg likte den alså. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Done it, men det tar så altfor lang tid å tjene opp nok poeng til å få seg noe som koster litt. Mindre strevsomt å spasere bort til butikken og kjøpe seg en sjokolade Poeng for å kjøpe sjokolade? Hva, hvor, hvordan?! Here. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg fikk 3*mini-mentos fra Pointhosp for ikke lenge siden. Konge! (pass på å ikke registrere din egen mail der, though. Da får du uante mengder spam!) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Selv sparer jeg opp til en Dualshock 3 -kontroll () som koster 204 400 poeng. Da må jeg altså verve rund 40 stk, har vervet hele fire allerede.. Om noen vil verves (du taper ingenting på det), trykk her - du må ta nummer-garanti-greie (tilsendt én gratis SMS) for at jeg får fortjenesten. Endret 8. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Verv familien din Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Done it Fikk 2 DVD'er i posten + masse sjokolade. Sparer til spill Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har lyst å vekke opp denne fantastiske tråden igjen, og ved den anledning copypaster jeg mitt eget innlegg fra Siste Ordet 1 tråden. Merk, dette er copy + paste! Anmeldelse av Påskeegg By bloodofcrom at 2009-03-18 Av: Gorm aka Error Dato: 18.3.09 Foto: Gorm. (Iphone) Merke: Freia Kjøpt hos: Rimi på Nesodden Pris: 32,00 kr. Jeg setter på Supergirl av Minor Majority. For å så åpne boksen. På innsiden av pappen rundt boksen finner jeg en kort instruksjon om hvordan du skal åpne ditt Freia Påskeegg: 1. Ta først av folien på påskeegget 2. Plasser skjeen der påskeegget er merket, rundt toppen av egget. 3. Fjern toppen av egget med skjeen og...... 4. Nyt ditt påskeegg med melkekrem. Dette var ikke så vanskelig (del nummer 3 var litt vanskelig, måtte tenke kreativt og bruke munnen.) Forresten, inne i kartongen er det fire pent innpakkete påpskeegg og to plastikkskjeer. By bloodofcrom at 2009-03-18 Så kommer det store øyeblikket jeg har ventet på lenge, smakstesten. Jeg tar skjeen ned i den myke melkekremen i egget. Her må virkelig jeg sette alle mine smaksferdigheter på spill. Nøtter? Nei. Muskat? Tror ikke det. Kanskje jeg kjenner en ørliten smak av Daim? Nei, ikke det heller. Hmmm, er det søtt..? Bingo! Hvis jeg skulle beskrive påskeegget med ett ord ville det vært søtsjokk. Kanskje litt i det meste laget med sukker, men, det smaker fantastisk! Jeg nyter resten av egget, før jeg slipper ut en laang rap (til informasjon smakte denne rapen merkverdig godt!) Jeg må si at disse eggene var mektige saker ja! Konklusjon + Fin og dekorativ pakke. + God instruksjon. + God innpakning. + Mektig, dvs. varer lenge. + God smak på både melkekremen og sjokoladen. - Litt for søtt. - Dyrt. Verdt å jogge til Rimi for? Definitivt! 9/10 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Må snart kjøpe en pakke med de påskeeggene selv. Altfor lenge siden sist. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Beste sjokolade: Valor. Eg var på Valor fabrikken i Spania for nokre år sidan, og kjøpte altfor mykje sjokolade som forsvant altfor fort Den beste er dei med nøtter i. Toblerone og Mozart kuler er sjølvsagt høgt oppe på lista også. Utenlandsk sjokolade(spesielt belgisk og sveitsisk) er generelt betre enn norsk. Påskeegg er veldig godt, ja. Endret 18. mars 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg liker selv best Daim jeg. Elsker den krokanen eller hva som er inne i midten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå