Gå til innhold

Din favorittsjokolade


Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv sparer jeg opp til en Dualshock 3 -kontroll (:lol:) som koster 204 400 poeng. Da må jeg altså verve rund 40 stk, har vervet hele fire allerede.. Om noen vil verves (du taper ingenting på det), trykk her - du må ta nummer-garanti-greie (tilsendt én gratis SMS) for at jeg får fortjenesten. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har lyst å vekke opp denne fantastiske tråden igjen, og ved den anledning copypaster jeg mitt eget innlegg fra Siste Ordet 1 tråden. Merk, dette er copy + paste!

 

Anmeldelse av Påskeegg

pskeegg.jpg

By bloodofcrom at 2009-03-18

 

Av: Gorm aka Error

Dato: 18.3.09

Foto: Gorm. (Iphone)

Merke: Freia

Kjøpt hos: Rimi på Nesodden

Pris: 32,00 kr.

 

Jeg setter på Supergirl av Minor Majority. For å så åpne boksen. På innsiden av pappen rundt boksen finner jeg en kort instruksjon om hvordan du skal åpne ditt Freia Påskeegg:

 

1. Ta først av folien på påskeegget

2. Plasser skjeen der påskeegget er merket, rundt toppen av egget.

3. Fjern toppen av egget med skjeen og......

4. Nyt ditt påskeegg med melkekrem.

 

Dette var ikke så vanskelig (del nummer 3 var litt vanskelig, måtte tenke kreativt og bruke munnen.) Forresten, inne i kartongen er det fire pent innpakkete påpskeegg og to plastikkskjeer.

 

pskeegg2.jpg

By bloodofcrom at 2009-03-18

 

 

Så kommer det store øyeblikket jeg har ventet på lenge, smakstesten. Jeg tar skjeen ned i den myke melkekremen i egget. Her må virkelig jeg sette alle mine smaksferdigheter på spill. Nøtter? Nei. Muskat? Tror ikke det. Kanskje jeg kjenner en ørliten smak av Daim? Nei, ikke det heller. Hmmm, er det søtt..?

 

Bingo! Hvis jeg skulle beskrive påskeegget med ett ord ville det vært søtsjokk. Kanskje litt i det meste laget med sukker, men, det smaker fantastisk!

 

Jeg nyter resten av egget, før jeg slipper ut en laang rap (til informasjon smakte denne rapen merkverdig godt!) Jeg må si at disse eggene var mektige saker ja!

 

Konklusjon

+ Fin og dekorativ pakke.

+ God instruksjon.

+ God innpakning.

+ Mektig, dvs. varer lenge.

+ God smak på både melkekremen og sjokoladen.

 

- Litt for søtt.

- Dyrt.

 

Verdt å jogge til Rimi for?

Definitivt!

 

9/10

 

 

 

Lenke til kommentar

Beste sjokolade: Valor. Eg var på Valor fabrikken i Spania for nokre år sidan, og kjøpte altfor mykje sjokolade som forsvant altfor fort :lol: Den beste er dei med nøtter i. Toblerone og Mozart kuler er sjølvsagt høgt oppe på lista også. Utenlandsk sjokolade(spesielt belgisk og sveitsisk) er generelt betre enn norsk.

 

 

Påskeegg er veldig godt, ja.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...