ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Smil og Center er også digg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, nå orker jeg ikke å leve i uvisshet om hvordan disse lilla eggene smaker, stikker ned på den lokale Rimi-butikken og kjøper et par pakker. Krysser fingrene for at de har Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Rimi skal ha tror jeg. Nå koser jeg meg med melkesjokoladen fruktnøtt. Den var det eneste vi hadde i skapet, men den smakte faktisk ikke så ille som jeg trodde den ville smake. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Nedtur of the day. Jeg har sett dem på ICA, jeg har sett dem på REMA og jeg har til og med sett dem på en liten, "privateid" mini-kiosk. Men Rimi, neida.. Kjøpte no' Maryland Cookies så jeg kan trøstespise litt.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Fruktnøtt er jo kjempe god En av favorittsjokoladene mine. Endret 5. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har ikke smakt på fruktnøtt, fikk lyst nå Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 After Eight blir mye av det samme som å pusse tenner. Akkurat den smaken trenger jeg ikke før jeg legger meg Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 After Eight blir mye av det samme som å pusse tenner. Akkurat den smaken trenger jeg ikke før jeg legger meg Enig, synes ikke Yade er noe særlig heller, men det er bare en manns mening. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ble veldig skuffet av de Yade sjokoladene. De var jo ikke noe gode i det hele tatt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg vet, absolutt det motsatte av det de synger i sangen *skuffet* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Da har jeg endelig smakt på disse himmelske påskeeggene til Freia, og ja: De smaker himmelsk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 5 om dager har aldri vært mer sant. De påskeeggene er himmelske. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da har jeg endelig smakt på disse himmelske påskeeggene til Freia, og ja: De smaker himmelsk! De gjør det. Helt til du spiser en hel pakke... :unsure: :wacko: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, ta gjerne en liten pause. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 En pakke funker fett det ! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Eggene er utrolig kvalmenes i lengden, så du bør ha en pause mellom dem. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, Jeg fikk to av en kompis og jeg spydde (Heter det spydde?) hele natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå