Morten_H Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 fekk lyst å gå på butikken nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg var innom butikken i går og fikk sjokk da jeg oppdaget at freia melkesjokoladen var steget til 28kr :o Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg var innom butikken i går og fikk sjokk da jeg oppdaget at freia melkesjokoladen var steget til 28kr :o 28 var vel litt høyt for bare ein sjokkolade. kor va det for ein butikk? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Spar! Tror jeg holde meg til Rema i fremtiden. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 28 kr er damn mye. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 After Eight er godt også. Men den er ihvertfall dyr. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 After Eight blir mye av det samme som å pusse tenner. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Snickers, Twix og påskeegg! Da er vi i mål! Og den billige First Price sjokoladen. Den er overraskende god! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Og den billige First Price sjokoladen. Den er overraskende god! Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror det. Den gjør jobben sin veldig bra, og er meget med sjokolade/krone Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Prisen er nok til å skremme meg bort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Smak på den da, den er faktisk god, ikke like god som freia, men mtp at den er 5 ganger mindre så dyr så er den rågod. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 First Price eh? OK, jeg skal teste i morgen hvis jeg snubler over en First Price-butikk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Eller bare en helt vanlig butikk med litt utvalg? Bondebyen Kragerø har valget imellom smak og pris! (haha, skal slutte med det der nå.. ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror vel at first price er i de fleste matvarebutikker i Oslo. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er fint at dere har én butikk i kragerø med alle merker. I Oslo er man litt mer spesialiserte. Dette betyr at forskjellige butikker har forskjellige billigmerker. Noen har Euro Shopper, noen har First Price og noen har Coop X-tra. Kom innom Foss i morgen så skal jeg ta dere på byvandring lang Akerselva. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg kan være med en annen dag. Edit: off topic ja.. Jeg elsker Kinder maxi, rett bak ligger Toblerone, Påskeeggene og daimmelkesjokolade. Endret 4. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kanskje en helg. Skal på Play! med Erik helgen som begynner den 20. Og ja; jeg ser holdningen din! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tror vel at first price er i de fleste matvarebutikker i Oslo. First Price er Norgesgruppen sitt lavpris-alternativ. Kiwi, Spar, Meny, Joker og Ultra er vel de store matvarekjedene i Norgesgruppen. Så også at en annen post så var Euroshopper nevnt, dette er hos ICA Norge AS, og innbefatter ihvertfall Rimi i tillegg til de forskjellige ICA-variantene. X-tra greiene er som nevnt Coop. Rema 1000 sitt tilsvarende merke er Landlord, men ganske sikker på at de ikke lager sjokolade. Selger ihvertfall ikke det der jeg jobber. Litt mer ontopic: Poll hadde vært kult det, men er litt mange varianter å velge mellom ja. Kanskje vi bare skal gå for de 30-35 som er nevnt her, og håpe at mange svarer? Men så lenge Påskeegg er et alternativ, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 X-tra greiene er som nevnt Coop. Og 99% av det er ikke etandes <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå