Sebgun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde vel vært litt artig å lage en poll av dette her.. Crispo er forøvrig min favoritt Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Elsker dumle snakcs. bare synd man ikke får tak i den lenger :/ Lenke til kommentar
Merath Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Den beste sjokoladen jeg har spist må være Milka sjokoladen Triolade, trur det var det den het. Som navnet sier er det tre forskjellige sjokolader, mørk på toppen hvit i midten og lys på bunnen Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Var innom butikken for å kjøpe en pose Dumble, men hadde bare 30,- på meg og den kostet 32,90,- Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hadde vel vært litt artig å lage en poll av dette her.. Crispo er forøvrig min favoritt Var vel egentlig planen det, men jeg er litt redd for at det blir for stort mangfold og at det er vanskelig å dekke alle de typene sjokolade folk liker i en poll. Og det at folk kommer til å whine litt når den tyrkiske sjokoladen de smakte i Belgia ikke finnes på lista Men er det poll folk vil ha, så skal de få poll! EDIT: Det er nevnt 35 sjokolader i tråden så langt: Skjul BountyFreia Melkesjokolade Crispo Troika Kvikk Lunsj Kinder Bueno Kinder Maxi Cuba Nidar Favoritter Snickers Firkløver Lilla Sjokolade-påskegg Smash Hobby Toblerone Twix Stratos Freia Appelsinsjokolade Gullbrød Walters Mandler Mars Soho Daim KEX Sport Lunsj New Energy Smil First Price Sjokolade Japp Krokanrull Pops Topp-Ris Yade Dumle Milka Triolade Chocolate Endret 3. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg spiser nå den første sjokoladen på mange uker. Det er en sånn liten melkesjokolade med daim i. Den er digg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ett innlegg med en referal-link er fjernet. Minner om retningslinjene: Linker til pyramidespill og «flest klikk»-spill er ikke tillatt. Referal-linker til sider hvor man får poeng for å kjøpe ting regnes som pyramidespill, og er altså ikke tillatt. Snorre Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ah,, Freia Melkesjokolade selvfølgelig ^_^ Endret 4. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Så et par bokser med disse lilla påskeeggene i et butikkvindu i dag, men hadde dessverre ikke noe penger på meg, så det får bli en annen gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Påske Egg Melkesjokolade Snickers HATER STRATOS! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvis vi skal ha en poll må vi ha "multi-valg" mulighet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Tja, synes egentlig det er best om man velger én favoritt, det blir fort til at man stemmer en fire-fem forskjellige sjokolader om vi har multivalg. Og så var det tilbake til selve spørsmålet om vi skulle ha en poll, da det nå har kommet inn rundt 36-37 nominasjoner. Her må det i så fall velges ut rundt ti stk, men jeg vet ikke om jeg er den rette til å gjøre det.. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Troika Hobby Stratos Firkløver Melkesjokolade Freias Eventyrpose Stratos kosepose Kinder sjokoladene (småe som store og egg) Mye god sjokolade ute i fri natur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Smakte Daim melkesjokolade nå nettop, har smakt den før, men det er så lenge siden sist. Sinnsykt god, men når ikke opp til Kinder Maxi. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tja, synes egentlig det er best om man velger én favoritt, det blir fort til at man stemmer en fire-fem forskjellige sjokolader om vi har multivalg. Og så var det tilbake til selve spørsmålet om vi skulle ha en poll, da det nå har kommet inn rundt 36-37 nominasjoner. Her må det i så fall velges ut rundt ti stk, men jeg vet ikke om jeg er den rette til å gjøre det.. Sier det mest fordi det er totalt UMULIG for meg å velge bare én! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 nå fikk jeg ekstremt lyst på sjokolade, men crispo, firkløver, kinder maxi, ren melksjokolade. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Melkesjokolade kommer ganske høyt. I tillegg er jeg forelsket i Smash. Jeg har spist tre av de store posene i løpet av den siste uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå