- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Done it, men det tar så altfor lang tid å tjene opp nok poeng til å få seg noe som koster litt. Mindre strevsomt å spasere bort til butikken og kjøpe seg en sjokolade Strevsomt? Bare legge ut linken her og der og vips..cash! Fikk 20.000 på en kveld. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Tips til hvor? ^_^ EDIT: Er ikke lov å reklamere på forumet, regner med at dette betyr at man ikke kan ha denne typen lenker i signatur ol? Endret 1. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tips til hvor? ^_^ Nettby (hvis du har), her, Facebook, sende e-mail til alle du kjenner og ikke kjenner Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Smash, soleklart Twix er også herlig! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Påskeegg Krokanrull Kinder Bueno Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå fikk jeg lyst på sjokolade XD Liker Japp veldig godt jeg, ellers er jo Kinder Maxi, Troika og Topp-Ris godt:) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tips til hvor? ^_^ Nettby (hvis du har), her, Facebook, sende e-mail til alle du kjenner og ikke kjenner Ja. Spam alle du kjenner. God ide. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tips til hvor? ^_^ Nettby (hvis du har), her, Facebook, sende e-mail til alle du kjenner og ikke kjenner Jeg har faktisk så god tro til folk at jeg ikke gidder å bruke energi på å poste slike linker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har aldri smakt Jade, ettersom hver gang jeg ser reklamen får jeg lyst på freia Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Smash og snickers er det som har vært the shit it det siste. Måste ha mjølk ved sia av au sjølvsagt. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ingen som har nevnt Yade?! Huff. Liker ikke sangen deres, så kommer aldri til å testes, faktisk. Liker ikke direkte løgner. Subtile løgner krever ihvertfall innsats. <_< Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Enig, reklamen suger. Men sjokoladen er faktisk satans god. Endret 3. mars 2009 av ac_ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Skjul Dumle!!! ^^ Elsker dumle! Den beste av de alle!Når den smelter i munnen og er helt bløt.. Ah, fikk lyst på en pose med det nå Endret 3. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Smash og snickers er det som har vært the shit it det siste. Måste ha mjølk ved sia av au sjølvsagt. Helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå