Nightmare1518 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei folkens, har sett litt på google og sånt men finner ingen løsning på "Status code 80169d94" som gjør at jeg ikke kan kjøpe M$ poeng fra Xbox 360 Live. Dette svarer de på mailen min. Takk for at du kontaktet Xbox Support. På grunn av personvern og sikkerhetsmessige årsaker kan vi ikke svare på spesifikke spørsmål vedrørende betalinger eller medlemskap via e-post. Vennligst kontakt oss på telefon og vi vil gjerne hjelpe deg. Våre kontaktdetaljer finner du i web-linken under. Takk for din forståelse. Vennlig hilsen [bekim,xbox support] Xbox Service og Support Team For mere informasjon om slevhjelp, våres service eller for å kontakte oss vennligst besøk http://www.xbox.com/support/contact/. Vet du at du kan registrere din konsoll, bestille reparasjon og kontrollere status på reparasjon på nettet? Gå til: http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.html. All information på kredittkortet passer, men M$ gjør ikke NOE for og hjelpe. Noen andre som vet ossen man fikser dette? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) to unlock ensure that your personal details, name, address, etc precisely match your credit card deteils in terms of both content and capitalisation. Call xbox phone support and advise you have made this change and ask them to kick the problem to the credit department. Wait 24-48hours and miracle your account works. Happy "xbox live-ing". Altså: Du må RINGE Endret 27. februar 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) to unlock ensure that your personal details, name, address, etc precisely match your credit card deteils in terms of both content and capitalisation. Call xbox phone support and advise you have made this change and ask them to kick the problem to the credit department. Wait 24-48hours and miracle your account works. Happy "xbox live-ing". Mhm da skal jeg gjøre det, takk for svar Endret 27. februar 2009 av Nightmare Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De sender alltid ut en slik mail. De har den nok lagret inne som standard. Muligens untaket var meg... Jeg ble faktisk oppringt av han som svarte på mailen, og fikk fjernet VISA som jeg bad om i mailen. Men løsningen er nok å ringe Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis de ber deg om å ringe, så kan du jo ikke klage på at de ikke vil hjelpe deg hvis du ikke ringer? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor har de MAIL hvis man må ringe? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor har de MAIL hvis man må ringe? for at ikke jeg/vi skal MAILE og misbruke ditt kredittkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå