Gå til innhold

"Status code 80169d94"

Anbefalte innlegg

Hei folkens, har sett litt på google og sånt men finner ingen løsning på "Status code 80169d94" som gjør at jeg ikke kan kjøpe M$ poeng fra Xbox 360 Live.

Dette svarer de på mailen min.

Takk for at du kontaktet Xbox Support.

På grunn av personvern og sikkerhetsmessige årsaker kan vi ikke svare på spesifikke spørsmål vedrørende betalinger eller medlemskap via e-post. Vennligst kontakt oss på telefon og vi vil gjerne hjelpe deg. Våre kontaktdetaljer finner du i web-linken under.

Takk for din forståelse.

Vennlig hilsen

[bekim,xbox support]

Xbox Service og Support Team

For mere informasjon om slevhjelp, våres service eller for å kontakte oss vennligst besøk http://www.xbox.com/support/contact/.

Vet du at du kan registrere din konsoll, bestille reparasjon og kontrollere status på reparasjon på nettet? Gå til: http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.html.

All information på kredittkortet passer, men M$ gjør ikke NOE for og hjelpe. Noen andre som vet ossen man fikser dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

to unlock ensure that your personal details, name, address, etc precisely match your credit card deteils in terms of both content and capitalisation. Call xbox phone support and advise you have made this change and ask them to kick the problem to the credit department. Wait 24-48hours and miracle your account works. Happy "xbox live-ing".

Altså: Du må RINGE

Endret av 530xd
Lenke til kommentar
to unlock ensure that your personal details, name, address, etc precisely match your credit card deteils in terms of both content and capitalisation. Call xbox phone support and advise you have made this change and ask them to kick the problem to the credit department. Wait 24-48hours and miracle your account works. Happy "xbox live-ing".

Mhm da skal jeg gjøre det, takk for svar

Endret av Nightmare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...