Joachim_F Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Liker du å legge virtuelle togbaner? Her er en demo av A-Train 8. Les mer Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ohhh.. Dette må testes! Ser ganske stilig ut. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 PC'en er f***a, så nei Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) "Det perfekte jernbanenettverk". Noe for NSB kanskje ? Fin grafikk (IGN). IGN skriver forøvrig at lanseringsdato er i desember 2009. (TBA 2009). - 129 bygninger - 53 tog - endre årstid - legge inn egen musikk i spillet ( ) - lage egne maps Endret 27. februar 2009 av Meggern Lenke til kommentar
Spenz Roze Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er dette noe av det samme som første A-train du fikk til Amiga tro? Elsket det spillet! Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er dette noe av det samme som første A-train du fikk til Amiga tro?Elsket det spillet! JAAA! Samme som på Amiga. Gleder meg som en unge! Har kommet en haug av versjoner, men tror de fleste er japanske. Dette blir dritfett! Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Haha, jeg trodde det var nok et tysker spill, men etter det dere har sagt må det jo testes! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Digg Spilte A-train og senere A4 Networks masse Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva er det man tjener penger på egentlig? Sliter med at jeg ikke kan bygge diverse bygninger fordi jeg ikke har et material depot, men jeg har jo det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dette må prøves. Virker artig. Demoen er på cirka 450 MB, og du finner den her:FileFront Worthplaying Tja. Den eneste fungerende og gratis mirror som Worthplaying lenker til er jo nettopp FileFront. Savner gamer.no-torrents :/ Lenke til kommentar
Stream Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 A-train til Amiga var i hvert fall veldig artig - som en mellomting mellom Sim City og Railroad Tycoon. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 A-train til Amiga var i hvert fall veldig artig - som en mellomting mellom Sim City og Railroad Tycoon. Høres lovende ut. Har dessverre ikke fått testet det ennå. Håper å få gjort det om ikke lenge. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skal man bygge store, komplekse tognettverk, er det lite som slår OpenTTD Fri programvare, og finnes til det som er av operativsystemer, men krever noen filer fra originalversjon av Transport Tycoon Deluxe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå