Gå til innhold

Demo: The Last Remnant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må vel være en port i den reneste definsjonen av ordet. Squeenix har like greit bare inkludert ikonene for knappene til Xbox 360, som om det ikke skulle vært noen forskjell. For dem med en 360-kontroller er det sikkert flott, men for oss andre så virker det litt forvirrende. Ikke at Square Enix er kjent for å gi ut PC-spill heller, men hvis de skal satse videre så bør det legges litt mer jobb ned i arbeidet, vil jeg tro.

Greit hvis man ikke klarte den dårlige frameraten på 360 (som ble fikset ganske greit med HHD-installering), men ellers kan jeg ikke se at dette er noe bedre enn hva man allerede kan få.

EDIT: I options kunne man jammen velge 360-kontroller/vanlig gamepad/keyboard, så det jeg sa om 360-ikoner ikke gyldig, altså. Fremdeles litt fomlete med tastatur, får prøve med den eldrende gamepaden istedet.

Endret av Hawko
Lenke til kommentar

Jeg i alle fall vurdert å kjøpe Xbox360-pad til PCen, siden det kommer så mange spill som er satt opp for bruk av pad (Prince of Persia, etc.). Har hørt at det fungerer utmerket.

Ellers så har jeg ikke fått testa denne demoen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...