Gå til innhold

Ninja Blade med dato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er skeptisk, de gikk igjennom demoen på giantbomb og det så ikke så veldig bra ut. Har ikke så veldig gode erfaringer med Tenchu serien heller, så tiltroen min til utvikleren er ikke på topp. Men, man kan selvfølgelig bli positivt overrasket.

Lenke til kommentar

håper seriøst de lar demonene ta menneskeform. Ninjaer som sloss med sverd mot demoner i alle fantasiens gale former og farger blir så sløs med et fantastisk godt tema IMHO.

Digga Ninja Gaiden i starten, men når jeg pluttselig finner meg selv hoppende rundt en gigantisk flyvende robotslange, løpende på veggene mens jeg vifter febrilsk om meg med et par ubetydelige sverd syntes jeg ninjaen har mista mye av sin opprinnelige sjarm.

Lenke til kommentar

Fikk spillet idag og det er Ninja Gaiden på Speed. Jeg er en stor Ninja Gaiden 1 fan, men NG 2 likte jeg ikke i det hele tatt. Som flere sier så er det litt "useriøst" med alle disse demonene ol. og du føler deg ikke helt ninja til tider (mer DMC feeling).

Ninja Blade har gitt meg Ninja Gaiden feelingen tilbake men hevet den et godt hakk med sine Gof of War "Action Sekvenser". Du blir fort kastet ut i spillet, men opplæringskurven er litt lettere enn NG1. Er et par kule våpen som i NG også, men litt færre ser det ut som.

Det at det er demoner i spillet kan ødelegge Ninja Stemningen, men dette er et fullblods action spill med utrolig kjappe angrep, svære boss fights med noen av de kuleste sekvens-slåssingen jeg har sett i denne typen spill(Vil ikke spoile noe, men Chapter 1 sin siste boss avsluttes på en helt sinnsykt rå måte :) )

Dette spillet er virkelig en fartsfylt actionpakke med en artig historie så langt (ikke kommet langt) som kan holde deg opptatt et par timer :) Gjennspillings-kvaliteten er ikke så høy tror jeg (med mindre du vil ha høy online score) så når du er ferdig med da, ja da er du nok ferdig med det :)

Ble mye sammenligning med NG her, men de spillene er relativt like til tross for at Ninja Blade faktisk er ganske mye kulere :unsure: :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...