TST Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fem lesere stikker av med hvert sitt eksemplar av PC-versjonen. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke meg denne gangen heller, men gratulerer til vinnerene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Oj! Jeg kjenner en av vinnerne faktisk! Det begynner å nærme seg meg :] Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg kan ikke tro at jeg har gått glipp av denne konkuransen! Men gratulerer til vinnerne da. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jøæss, har ikke fått med meg at det var konkurranse engang Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Som vanlig må det være noe feil med trekningen, siden jeg ikke vant denne gangen heller Lenke til kommentar
Qwerty2070 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) takker for gratulasjonene... Endelig vant jeg noe annet enn laptop på jobb Gikk inn på gamer.no ens ærend for å sjekke denne i farta her jeg står på jobb... OG jaggu hadde jeg ikke vunnet. Grattis til de andre som vant, og bedre lykke neste gang til alle andre. P.S. ikke meninga og virke hovmodig eller.no, bare litt overraska og glad. Endret 27. februar 2009 av Stix Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 I thought gamer.no was stopping the contests due to the "break up" a wile back Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 I thought gamer.no was stopping the contests due to the "break up" a wile back Nei, da har du nok misforstått. Vi har tvert imot gjort det ganske tydelig i den midlertidige bloggen og i diverse innlegg på forumet at vi etter beste evne skal fortsette Gamer.no akkurat som før :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå