Gå til innhold

Anbefal PSP-spill

Anbefalte innlegg

Du må oppdatere til nyeste FW, så får du tilgang til PSN på PSP. :)

Jeg syns Ratchet and Clank: Size matters er veldig gøy. Det ble jo slakta på gamle gamer,

men det er jeg sterkt uenig i.

Ellers må jeg si Patapon og LocoRoco er gøy. Killzone Liberation har jeg bare prøvd demoen på, det var greit nok.

MGS: portable ops klarte jeg aldri å sette meg inni, skuffa veldig med oppdrags løsninga.

God of war er også knall. Daxter også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Patapon 2 Rytmespill blandet med strategi og rpg elementer eier du ikke eneren, hopp rett til oppfølgeren! For meg selv som er tonedøv, er det en stor lettelse å ha en easy mode. Dessuten har Patapon 2 et class system og levels up i mye større grad enn forgjengeren. Hittil er grafikken, lyden og historien like stilig og søt som før. Billig var det også!

Phantasy Star Portable Multiplayer RPG, ala diablo, men i 3D. Dette spillet fikser alt som jeg ikke likte med Phantasy Star Universe, og tweaker item drops, level ups og party størrelse til å ligne mer på gamle Phantasy Star Online. Alikevel er det ikke et helt nyttspill, det bruker mye grafikk fra PSU, og ser veldig bra ut for PSP.

Å ha en analog stick skader heller ikke, utvikleren har funnet smarte løsninger. Dette blir flere hundre timer multiplayer rpg, jeg har spilt rundt 50 timer allerede, og vet at jeg ikke har gjort en brøkdel av spillet ennå. Spillet har et eget achivements system med item rewards som gjør meg ekstra lysten på å fullføre alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...