Bertelsen_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå som Sony har annonsert et par killer-titler til PSP'en har jeg bestemt meg for å ta den ut av skuffen. Men, de spillene kommer jo ikke ikveld, så da trenger jeg noen spill nå. Jeg har ikke spilt mange spill på den som jeg faktisk har likt, kun Loco Roco og Burnout. Så hvis det finnes noen diamanter som Loco Roco er det bare å anbefale dem. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 God of War: Chains of Olympus Final Fantasy: Crisis Core Secret Agent Clank Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Sjekket ut God of War og Secret Agent Clank, garantert kjøp! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Loco roco 2 er nok bra Ridge Racer (lenge siden jeg hadde PSP, men likte det veldig godt.) Killzone spillet skal og være ganske bra tror jeg alle som har fått 9,0 eller bedre på IGN: http://psp.ign.com/index/reviews.html?cons...sort.order=desc Endret 27. februar 2009 av Thomas Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Anbefaler FF VII: CC, God of War: CoO og Loco Roco 1&2, men også Patapon Veldig artig spill, gøy når du gjennomfører et level 100%! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 GoW og Loco Roco 2 har jeg skaffet. Patapon ser dødskoselig ut! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du bør også sjekke ut Daxter og de to Syphon Filter-spillene Dark Mirror og Logan's Shadow. Knallgode spill Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ambefaller Offroad og daxter Offroad er et bra spill etter min mening men grafikken er vel ikke helt topp =P Kan vel ambefalles hvis du liker å kjøre i fra ørkenen til snølandskap. Det er 16 baner og 25 biler elns. Daxter kan også ambefalles sterkt hvis du liker slike spill. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg sjekker ut alle spillene dere anbefaler, PSP'en min har ligget i en skuff i flere år nå, og det virker som at jeg har gått glipp av mye bra. Havnet i det stadiet hvor jeg bare lastet ned spill til den, og da gidder man ikke å teste spillene så mye før man bare finner et nytt spill. Dette er liten utenfor trådemne, men hvis noen vet hvor jeg kan kjøpe et komplett PSP-deksel hadde det vært nydelig! PSP'en har vært med på mye rart - og det kan man se på den, ripete som juling. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Glemte selfølgelig og nevne Crash of the Titans og Crash: Mind Over Mutant. Har bare Titans men siden Mind Over Mutant er oppfølgeren tenker jeg meg at det er bra det også. Titans er forresten et av de beste PSP spillene jeg har prøvd! Endret 27. februar 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Bruker denne tråden for et spørsmål jeg har: Er det noe vits å gå til et innkjøp av en psp hvis det kommer en ny allerede i høst, og vil den være kompatibel med psp spill? Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Final Fantasy Crisis Core! Beste PSP spillet som er der, det er prequellen til FF7 så det er bare å hoppe rett inn i universet. Spillet er et ActionRPG som rett og slett er ubeskrivelig. Anbefaler virkelig å sjekke et Video Review eller noe slikt! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Loco roco 2 er nok braRidge Racer (lenge siden jeg hadde PSP, men likte det veldig godt.) Killzone spillet skal og være ganske bra tror jeg alle som har fått 9,0 eller bedre på IGN: http://psp.ign.com/index/reviews.html?cons...sort.order=desc Du skal ikke finne gode spill bare ved hjelp av anmeldelser. Tekken 5: Dark Ressurection er mye bedre på PSP enn på PS3. Også Killzone: Liberation kan jeg anbefale Lenke til kommentar
havard_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vil anbefale Lego spillene, de er morsome av og til. I tillegg "sid meier's pirates", utrolig fett spill, og det er nesten helt det samme spillet som på pc, anbefales! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 God of War: Chains of Olympus Crisis Core: Final Fantasy Secret Agent Clank Killzone Liberation Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 God of War: Chains Of Olympus Medal of Honor Heroes 2 anbefales IKKE Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som har testet Resistance: Retribution? Fikk 9,2 hos IGN og en sterk 5 hos spillmagasinet. Har ikke hørt om dette spillet før jeg så anmeldeser nå, og det ser jo rimelig kult ut. I tillegg har play.com en CE til bare £17.99. Frister veldig å legge inn en bestilling, er ikke ofte jeg ser spill til PSP få så god omtale Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sett på PSPen og last ned demoen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Prøvde nå, men kommer ikke på nett med den. Visste ikke engang at det var mulig å teste demoer rett fra PSPen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå