Gå til innhold

Prince of persia DLC?

Captain Slow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg ser dette litt mistenkelig ut. Skal de virkelig selge oss den egentlige slutten på dette spillet som DLC?

I så fall er dette et av de verste eksemplene på pengemelking jeg har sett.

Jeg syntes Filmer Packen til Skate 2 var lille. Men hvis vi i fremtiden må belage oss på å betale ekstra for å få slutten på spillene, gir jeg opp hele spillinga.

Lenke til kommentar

Jeg har runda det, og synes det var en svindel av uvanlige dimensjoner :p Det bra er jo at det er mer utfordrende, men det er alt for repetivt. Slutten var bare teit, og det eneste story elementet i hele greia. Men det var enkle troféer, og da er jeg fornøyd :)

Eurogamer gav det 5/10

Epilogue doesn't even have the grace to live up to its literary title. There's no closure here, just a finite story extended by transparent and clumsy means. The conclusion, when it comes, so blatantly leaves you hanging for Prince of Persia 2 that you wonder why the game itself couldn't have ended this way. There's certainly entertainment to be had along the way, but by abandoning much of what made the original game soar and replacing it with reheated battles and uninspired platform sections this offering feels largely superfluous.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Dette er jo svindel! Når man kjøper et spill, skal jo hele historien følge med. Du skal slippe å betale 75 kr for å få med deg slutten! Hva faens slags tull er det?

"Du kan kjøpe denne boka, men får å få vite hvem morderen er må du vente et halvt år, forså og betale mer."

"Du får 2 tv kanaler, disney channel og playboy. playboy må du betale for, DC ikke."

Lenke til kommentar
Dette er jo svindel! Når man kjøper et spill, skal jo hele historien følge med. Du skal slippe å betale 75 kr for å få med deg slutten! Hva faens slags tull er det?

"Du kan kjøpe denne boka, men får å få vite hvem morderen er må du vente et halvt år, forså og betale mer."

"Du får 2 tv kanaler, disney channel og playboy. playboy må du betale for, DC ikke."

Egentlig synes jeg at Prince of Persias slutt var ganske god. Vel, både veldig god og dårlig på en gang, fordi cliffhangers aldri er fett, men slutten var likevel mye mer gjennomført enn andre spill og hadde en mye bedre lengde. I motsetning til andre spill så får du ikke teksten midt i fleisen fra ingensteder liksom.

Har ikke testet DLC enda siden jeg låner bort spillet, men jeg har hørt at slutten i DLC her er enda verre, og at ikke det utvilker seg så mye. Altså, du trenger ikke DLC for å skaffe deg det neste spillet i serien. Så kosta pop bare 200kr en måned etter lansering og da ;) 70 kr ekstra er ikke så ille for meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...