AltF4 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 31380 Er på verden 4 nå, og jeg er litt både/og i forhold til spillet. Det er veldig morsomt og vakkert, men jeg er litt skuffet over enkelte av oppgavene. De varierende tidsmanipulasjonene er reint herlige, men jeg hadde håpet oppgavene skulle være mer preget av rein kløkt og mindre av om du har flaks når du setter i gang. Dette gjelder særlig de oppgavene hvor du skal spole tilbake tiden (og Tim) for å rekke noe. Er lenge siden jeg leste den, og har den i bakhodet når jeg spiller! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 31379 Spennende. Vet ikke om du har prøvd deg på stjernene? Isåfall så har virkelig noe å forbanne deg over. I det hele er jeg enig i oppsummeringen din så langt. Enkelte oppgaver styres litt for mye av flaks, men følelsen av å manipulere tiden og mestre enkelte av oppgavene er absolutt minnesverdige. Og dybden i historien er et kapitel for seg selv, om en har en interesse for slikt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 31376 Ikke prøvd meg på noen stjerner nei! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) 31369 Endret 16. august 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå