Gå til innhold

Nedtelling fra 50.000!

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

44115

Ehtram: Du burde ikke gi opp bare på grunn av at du har 2000 posts her. Vi trenger deg for å fullføre dette :cry:
Hurra for Marthe som har 2000 poster! Ikke gi deg da, du står jo for halve progresjonen vi har hatt her!

Føler egentlig 2000 er litt vel mye. Særlig med tanke på at nr. 2 ikke har stort mer enn 500.Men siden det ikke ser ut til å være noen særlig fremgang her, så er kanskje 2222, et bedre tall å slutte med? :)

Vi klarer det ikke til 2010. Eller skal vi sette det som mål?

Det er mye gøyere å ikke ha noe mål i det hele tatt, og heller se hvor langt vi kommer. ;)

Lenke til kommentar

44114

Føler egentlig 2000 er litt vel mye. Særlig med tanke på at nr. 2 ikke har stort mer enn 500.Men siden det ikke ser ut til å være noen særlig fremgang her, så er kanskje 2222, et bedre tall å slutte med? :)

Vi klarer det ikke til 2010. Eller skal vi sette det som mål?

Det er mye gøyere å ikke ha noe mål i det hele tatt, og heller se hvor langt vi kommer. ;)

She's back! :love:

22222 høres MYE bedre ut å gi seg med spør du meg.

Lenke til kommentar

44110

Haha. Mr. Drool faktisk. Joda, var helt greit. Byturen ble den billigste ever. 30 kroner brukte jeg på bussen til byen, før vi fant ut at det var stappfullt overalt og stakk hjem igjen.

Jeg legger merke til at du ikke opprettholder samme kvalitet som igår ja, hva skjer her? Trodde jeg kunne stole på deg jeg :)

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

44108

Haha. Mr. Drool faktisk. Joda, var helt greit. Byturen ble den billigste ever. 30 kroner brukte jeg på bussen til byen, før vi fant ut at det var stappfullt overalt og stakk hjem igjen.

Jeg legger merke til at du ikke opprettholder samme kvalitet som igår ja, hva skjer her? Trodde jeg kunne stole på deg jeg :)

Høres ålreit ut!

Jeg vet ikke... Du gjorde meg klar over mine evner og jinxed me :( Ikke har jeg hatt noen å diskutere Arkham Asylums to atributter med heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...