Gå til innhold

Nedtelling fra 50.000!

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

44237

I denne posten var jeg litt statistikk-freak:

49940 - Hvis det fortsetter i tempoet frem til dette innlegget vil det ta 184 dager og 40 minutter før vi er ferdig. Noe som tilsier at vi er ferdig nøyaktig 29. august 2009 klokken 17:00.

Det skal mye til for at vi skal klare det der, vi ble jo blant annet avbrutt, men jeg tok meg tid til å regne ut det samme en gang til:

Hvis vi fortsetter i samme tempo vil det ta 1357 dager, 3 timer, 57 minutter og 25,92 sekunder fra kl 13.00 i dag før vi er ferdig. Vi vil altså bli ferdig 3. mai 2013 ca kl. 16.57.

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar

44235

I denne posten var jeg litt statistikk-freak:
49940 - Hvis det fortsetter i tempoet frem til dette innlegget vil det ta 184 dager og 40 minutter før vi er ferdig. Noe som tilsier at vi er ferdig nøyaktig 29. august 2009 klokken 17:00.

Det skal mye til for at vi skal klare det der, vi ble jo blant annet avbrutt, men jeg tok meg tid til å regne ut det samme en gang til:

Hvis vi fortsetter i samme tempo vil det ta 1357 dager, 3 timer, 57 minutter og 25,92 sekunder fra kl 13.00 i dag før vi er ferdig. Vi vil altså bli ferdig 3. mai 2013 ca kl. 16.57.

Tok litt tid å regne ut så quoter denne så alle får sett den :)

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar

44233

Feil utregning i sted, denne er riktig:

Hvis vi fortsetter i samme tempo vil det ta 1302 dager og ca 15 timer fra kl. 13.20. i dag til vi er ferdig. Vi blir altså ferdig 9. mars 2013 ca kl. 04.20.

(Da er jeg 18 år xD)

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar
sorry ass, men skriver GET hver gang jeg får et rundt tall.

Og vi har selv ansvaret for å følge med på hvor mange poeng vi har, yes?

44224

Backstabber du har telt feil vei!

GET over it :p

TRykk på det tallet som står foran denne tråden i Lekeplassen. Da får du se en liste over hvem som har vært mest aktive og med hvor mange poster. Så du kan slutte å telle hehe. Jeg visste ikke om dette før ganske nylig selv, var Ehtram som fortale meg det da jeg lurte på omtrent akkurat det samme som deg.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...