Joachim_F Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 3D Realms har lansert Duke Nukem 3D på Good old Games. Snart kommer Rise of the Triad. Les mer Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) sjefs.. Må bare si at Rise of the Triad er episk, hadde helt glemt hele spillet Endret 26. februar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 duke nukem ruler, dessuten har de lagt ved linker til flere moder til spillet,blant annet en mod som gjør at du kan spille spillet i dagens skjermoppløsninger. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 It's time to kick some alien ass and chew bubble gum. And I'm all outta gum. Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Herlig, hvis jeg husker rett er det i Rise of the Triad man har Hand of God som enten våpen eller cheatcode :-) Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Herlig, hvis jeg husker rett er det i Rise of the Triad man har Hand of God som enten våpen eller cheatcode :-) God-mode het den, og det var et våpen: . ROTT har også den interessante "dog-mode"... Apogee utviklet mange gode spill, ganske overraskende når du tenker på det aktivitetsnivået de holder nå for tiden. Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Elskar Gog.com! Har kjøpt nesten 10 spel der no, og det blir nok mange fleire gammle klassikara på meg. Duke Nukem skal sjølvsagt kjøpast kun for å ha det på GoG hylla mi Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 geniALT...go GoG! Go 3D Realms..geniale planer! Jeg ser frem til en fremtid med endeløse Apogee/3D Realms titler... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Duke Nukem 3d er muligens det feteste spillet noen gang laget, med den feteste "anti"helten noen gang laget. "Hail to the king, baby!" Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 duke nukem on anabolic steroids vol. dumb var bra og nyskapende for en tid tilbake men nå, booring.. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 gjett om jeg skal kjøpe meg Rise of the Triad:) synd at jeg fort blir bilsyk av sånne gamle fps haha. noe tips for å ungå det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå