simalarion Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg som mange andre sliter med HL2.Exe har sluttet å virke feilen. Jeg får feilen fortsatt etter å ha byttet fra Vista til windows 7, innstallert og lastet ned steam og alle spill på nytt, sjekket at alle drivere på min pc er av de nyeste, defragmentert spill filene via steam. Det er først og frest CSS som hele tiden stopper med denne feilen for min del. Tenkte vi kunne bruke denne tråden på forslag på hva denne feilen kan komme av samt forslag på å løse dette problemet. Noen som har forslag eller har samme problem?, hva har dere prøvd for å løse det? eller har dere fått løst det? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Får kun den når jeg mangler en tekstur på et map, innimellom også når jeg avslutter CSS. Men irriterende er det Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Får det heldigvis ofteste selv når i det CSS bytter map eller starter ny omgang, blir iriterendet ja samt jeg mister poengene jeg haddet og blir ofte slayet for spillet gir beskjed om at jeg har logget på 2 ganger (når jeg kommer tilbake) Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Får denne feilen oftest når jeg avslutter CS:S, og det gjør egentlig ikke meg noe fordi da avslutter CS:S fortere Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Lenge siden jeg har hatt den nå (bank i bordet), får den når jeg avslutter selv men det skal jeg ikke klage over. Sluttet når jeg nylig startet å kjøre 4870 i CF av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hadde noen sånne feil jeg også, og har vært litt fram og tilbake med og uten crossfire (3870). Dårlige drivere? En ting som løste mitt problem var å slette CSS mappen manuelt slik at Steam lastet ned en ny. Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hender som oftest når jeg avslutter spillet, og det er forsjåvidt greit, men av og til gjør den det når man bytter maps, og det er ganske irriterende (hender både på css og hl2). Lenke til kommentar
Sisca Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har dette problemet nå når jeg skal inn på servere på CS:S... kommer ikke inn engang, laster bare, men kommer når den er ferdiglastet, og skal til å gå inn.. utrolig irriterende, noen som vet om det hjelper å avinnstallere steam og laste inn alt på nytt? :/ Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er ikke sikker på dette i det hele tatt, men prøv og gå til mappen der filene til css ligger og gjør om HL2.exe til f.eks broken-HL2.exe. Da vil kansje steam automatisk laste ned en finfin versjon av HL2.exe :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå