Joachim_F Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Meitemarkene kriger videre, i et nytt Worms-spill for Xbox Live Arcade. Les mer Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og de som har kjøpt den "gamle" versjonen får gratis oppgradering, håper jeg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Khogn: Tviler på det, men hvis det er tilfelle skal jeg kjøpe det med én gang! Forøvrig digg å se at Team17 fortsatt holder på. Både var og er fortsatt en stor fan av Worms 2/Worlds/Armageddon, men likte aldri overgangen til 3D noe særlig. Håper dette blir comebacket jeg(og mange andre) har ventet på! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Enig, Worms bør holde seg i 2D. Men jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tøft! Dette kan bli bra! Så lenge de holder det i gode gamle 2D Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette har ihvertfall jeg ventet på siden.. Lenge! Slenger ofte opp en Worms-kamp online med kameraten min som bor et stykke unna.. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Høres bra ut, elsker Worms Armageddon på PCen! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Synes de meningene her begynner å bli gamle Likte worms armageddon og world party ja, men synes egentlig at worms 3D var like bra. Worms på XBLA ville vært greit hvis ikke det manglet 4/5 av våpnene som finnes. Blir vel greit nok spill hvis de får med alle våpna og litt flere moduser, men skjønner ikke at det skulle ta så lang tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaaaaaaaa! Kjøpte akkurat Worms i ferien, og har kost meg med det i flere timer allerede, men savnet Armageddon. Hva er det folk sier om at man ikke kan få i både pose og i sekk? Pøh, Team17 motbeviser dere til de grader. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hærregud dette var en god nyhet! Håper virkelig dette blir like morsomt som worms 2 og det orginale armageddon er Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hadde vært artig med fantasifull fysikk simulasjon i de nye spillene Og ja så håper jeg de beholder 2D Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 I likhet med de fleste andre her, så håper jeg også at de tar steget bort fra 3D. Greit nok at de prøvde å oppgradere seg, men spillerne foretrakk 2D, noe Team17 bør ta til betrakning og faktisk gi folk det de vil ha. Flere syke våpen er heller ikke å forakte. Husker Worms 2, da vi satte pistolen til et nivå som knuste hele banen med de seks skuddene sine Lenke til kommentar
ryback_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 2D og plattformuavhengighet hadde vært fint. Worms på netbooken hadde vært fint. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Må si at Worms 4: Mayhem er det beste wormspillet jeg har spilt. Så sant, overgangen til 3d var dårlig med forferdelige worms 3d, men worms 4 gled perfekt inn, ihvertfall for meg, spesielt når det duger på en pc med 512 mb ram. Håper de lager en pc-update og beholder bananabomb Lenke til kommentar
littsnill Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Worms 2 FTW!! Worms SKAL være 2d på PC (ikke konsoll), alt annet er bare dritt. Endret 28. februar 2009 av sart Lenke til kommentar
xaco Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 gøy at worms enda er i omløp, ikke sett mye til det i det siste. Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 håper de får til en bedre Worms denne gangen, var litt misfornøyd med den første til Live faktisk. Baserer de den på Armageddonspillet så bør det gå greit iallefall Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Worms 2 FTW!! Worms SKAL være 2d på PC (ikke konsoll), alt annet er bare dritt. Ja for i Worms trenger du virkelig knappenåls-aim :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Til tider gjør man faktisk det. I min storhetstid i Worms 2 hadde jeg noen fantastiske skudd med Mortar, Uzi, Super Banana Bomb og Holy Hand Grenade. Lenke til kommentar
RWE Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Worms er det eneste spillet på 360'en som jeg har max achievments på - noensinne. Jeg gleder meg vilt til det nye. Også den versjonen som kommer på PSN. Martyn Brown har jo vært med siden tidenes morgen (vi snakker 20 år i bransjen - jeg husker navnet fra credits på Amiga. Utviklerne i Team 17 drakk flommer av øl med scene-folk til langt ut på totusentallet) Er det forresten noen her som har spilt Alien Breed? Hørt på musikken nylig? Worms på Amiga var årsaken til at jeg kjøpte det på XBL. Jeg har ikke spilt noen PC versjon. Det er jo ganske fett å tenke på at det første Worms spillet solgte mer enne både Tomb Raider og Fifa da det kom ut. http://www.spadget17.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå