mcgroven Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ubisoft har sluppet nye detaljer om actionspillet Call of Juarez: Bound in Blood. Les mer Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Åhhh, dette er kult Bra trailer! Likte Call of Juarez 1 skikkelig godt - man føler seg som i en villevestern film. Gleder meg til dette! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette blir rått! Call of Juarez 1 var pokker så bra! Et av de få spillene jeg klarte å spille uten å ha pauser med andre spill innimellom. Spillte den rett igjennom! Sikkelig opplevelses rik spill, håper de klarer dette i 2ern også! Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Benytter det seg av DUNIA spillmotoren eller? Forundrer meg ikke... Da blir det Westernsommer folkens Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Måtte stoppe ved første slange i 1ern:/ jeg har så heftig slange forbi at det finnes ikke grenser for det engang, kom meg utrolig nok igjennom Metal gear solid: Snake eater:S Så håper de styrer unna våre gode klapperslang venner i denne tittlen:P da blir det aktuelt ihvertfall. stilig trailer:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette ser jeg frem til. CoJ var og er enda utrolig bra, er en av mine favoritt-FPS spill Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det så ganske stilig ut. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Et kanskje-spill... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Likte det første, så dette skal definitivt spilles. Lenke til kommentar
Heroe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 såg bare ekstremt bra ut gleder meg ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fikk aldri spilt hele det første spillet, men utifra demoen så var dte jo et ganske bra westernspill. Om ikke dette vil slå an så har jo jo også Rockstar sitt kommende "Western GTA" og se fram til. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eh..Jeg trodde det var det spillet..Tabbe! Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Leste på PcGamer.co.uk at det er vist laget for coop også. Er jo to brødre historien skal dreie seg om. Coop er jo enda mer lovende! Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det med coop høres bare deilig ut. Håper det blir et morsomt spill, noe det sikkert blir siden vi slipper billy . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå