DuTTZi Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 "Foreldrene til Shevaun Pennington kan ikke beskrive hvor glade de er for at datteren endelig har kommet hjem." -VG.no Tror ikke jeg hadde vært like glad får å få dette trollet med hjem. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ser ut som en "brukt" 50-åring.... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ser ut som en "brukt" 50-åring.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 enda værre er det er faenma ikke en 12åring! (ja .. snakker om det nærmest kamera) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 enda værre er *BILDE* det er faenma ikke en 12åring! (ja .. snakker om det nærmest kamera) ja, hadde det vært det motsatte hadde jeg jaffal blitt satt ut...( - i alle fall i andre sammenhenger, her er jeg jaggu ikke helt sikker) men jeg deler tankegangen deres, et nytt spørsmål popper opp i den stadig mer overopphetede nuddelformede prosessorsaken oppi skallen min; hva i hule heite helbygg skal en 31 år gammel amerikansk eks-elitesoldat med det der? han er da vitterlig ikke gammel nok til å ha vært i Vietnam? edit: ikke quote bilder - ikke quote bilder - ikke quote bilder... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hvem har sagt han har vert i vietnam? han var 5-9 år gammel da vietnamkirgen ble offesielt avsluttet (det var vel på slutten av 70-tallet den ble ferdig .. var det ikke?) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Snarere 3-5 år hvis Vietnam-krigen sluttet i 75 o_0 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 For en idiot fyr. Reise fra usa til england for å møte den derre stygge kjerringen. Jaja han må ha vært ganske så forelsket. :o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ev. ganske pedo i hodet sitt? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 haha sitter her i resepsjonen på jobb og harr lattiz.. mens alle går forbi... drit i det der a, de tror jeg har cp Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 haha sitter her i resepsjonen på jobb og harr lattiz.. mens alle går forbi... drit i det der a, de tror jeg har cp akkurat det tviler jeg sterkt på.. siden de som har cp ikke har det å ha latterkrampe som kjennetegn.. heller det å bevege seg rart.. =P Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hvem har sagt han har vert i vietnam?han var 5-9 år gammel da vietnamkirgen ble offesielt avsluttet (det var vel på slutten av 70-tallet den ble ferdig .. var det ikke?) Vietnam = Kjekk bås å sette "Amerikanske-eks-soldater-gone-mental" i... Var med andre ord bare en betegnelse... Det er fotsatt ganske mye i den saken her som forekommer mindre logisk for meg... :-? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Blir vel ganske desp på white trash når man vært i Irak i et par måneder.. ekke mye pent der (?) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Greit nok at jenta ikke er så pen, det kan hun ikke gjøre (så mye) med. Men at foreldrene velger å gi ut et slik bildet i denne saken, som hvem-som-helst kunne si at kom til å skape store avis-overskrifter, det er tragisk! De må da ha et bilde hvor jenta ser normal ut, får gåsehud av det bildet! :o Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 De må da ha et bilde hvor jenta ser normal ut, får gåsehud av det bildet! :o Ja...spørs om de har det da. Spørs om jenta i det hele tatt er "normal"... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 det er da vi sier SEITEN!!! å så tenker vi på at dette er en fin dag, hvor det verste som har skjedd er at en stygg ting har hjernevasket en kjekk ung mann og kidnappet han ved å manipulere den allerede skadde hjernen hans (fra krigen) SEND EN 10er TIL "Voldtatte Menn" Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 det er da vi sier SEITEN!!! å så tenker vi på at dette er en fin dag, hvor det verste som har skjedd er at en stygg ting har hjernevasket en kjekk ung mann og kidnappet han ved å manipulere den allerede skadde hjernen hans (fra krigen) SEND EN 10er TIL "Voldtatte Menn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå