Gå til innhold

FY F/EN SÅ STØGG!!!!

DuTTZi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enda værre er

*BILDE*

det er faenma ikke en 12åring!

(ja .. snakker om det nærmest kamera)

ja, hadde det vært det motsatte hadde jeg jaffal blitt satt ut...( - i alle fall i andre sammenhenger, her er jeg jaggu ikke helt sikker)

men jeg deler tankegangen deres, et nytt spørsmål popper opp i den stadig mer overopphetede nuddelformede prosessorsaken oppi skallen min; hva i hule heite helbygg skal en 31 år gammel amerikansk eks-elitesoldat med det der? han er da vitterlig ikke gammel nok til å ha vært i Vietnam?

edit: ikke quote bilder - ikke quote bilder - ikke quote bilder...

Lenke til kommentar
haha sitter her i resepsjonen på jobb og harr lattiz..  mens alle går forbi... drit i det der a, de tror jeg har cp

akkurat det tviler jeg sterkt på.. siden de som har cp ikke har det å ha latterkrampe som kjennetegn.. heller det å bevege seg rart..

=P

Lenke til kommentar
hvem har sagt han har vert i vietnam?

han var 5-9 år gammel da vietnamkirgen ble offesielt avsluttet (det var vel på slutten av 70-tallet den ble ferdig .. var det ikke?)

Vietnam = Kjekk bås å sette "Amerikanske-eks-soldater-gone-mental" i...:yes:

Var med andre ord bare en betegnelse...

Det er fotsatt ganske mye i den saken her som forekommer mindre logisk for meg... :-?

Lenke til kommentar

Greit nok at jenta ikke er så pen, det kan hun ikke gjøre (så mye) med. Men at foreldrene velger å gi ut et slik bildet i denne saken, som hvem-som-helst kunne si at kom til å skape store avis-overskrifter, det er tragisk! De må da ha et bilde hvor jenta ser normal ut, får gåsehud av det bildet! :o

Lenke til kommentar

det er da vi sier SEITEN!!! å så tenker vi på at dette er en fin dag, hvor det verste som har skjedd er at en stygg ting har hjernevasket en kjekk ung mann og kidnappet han ved å manipulere den allerede skadde hjernen hans (fra krigen)

SEND EN 10er TIL "Voldtatte Menn" :woot:

Lenke til kommentar
det er da vi sier SEITEN!!! å så tenker vi på at dette er en fin dag, hvor det verste som har skjedd er at en stygg ting har hjernevasket en kjekk ung mann og kidnappet han ved å manipulere den allerede skadde hjernen hans (fra krigen)

SEND EN 10er TIL "Voldtatte Menn" :woot:

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...