cptCory Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei gutter og jenter! Da er tiden kommet for å invistere i en ny joystick med tilhørende throttle kontroller helst separat. Har nå en Microsoft Sidewinder Precision Pro som har en date på miljøstasjon den ikke kan komme for sent til. Jeg er først og fremst ute etter å kunne forbedre spillopplevelsen i Flight Simulator X med dette, men vil også bruke stikka til romskip og jagerfly spill. Har dere noen sabla gode joysticker å anbefale? Betaler gjerne noen kroner for kvalitet, men trenger/skal ikke være noen replika fra et jager eller passarsjerfly. Setter stor pris på middel og high-end anbefalinger. -CoreTEC Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Kan nevne att jeg har sett på noen fra CH og en fra Saitek. CH er svindyrt :/ Saitek har veldig masse lys som jeg vil tro blir irriterende i lengden:/ Noen som har litt å si om disse her og andre stikker? Lenke til kommentar
mestr_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har selv Saitek X52. Lysene er ikke noe problem du kan dimme di ned eller slå di helt av med den medfølgende programvaren. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 CH products (svindyre som CoreTec nevner) Saitek er gode, billige, valg Thrustmaster (igjen veldig dyre, sjekk Thrustmaster HOTAS cougar) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå