Gå til innhold

Beyond Good & Evil framerate problemer og grafikk feil!

Anbefalte innlegg

Jeg opplever en del problemer med Beyond Good & Evil som flimmrende grafikk i spillet og menyene og at spillet har en lav framrate. Når frameraten dropper merker jeg det spesielt på utendørs områder som på sjøen og ved fyrtårnet.

Tidligere opplevde jeg at spillet kjørte altfor fort og at øynene på karakterene poppet ut av hodet, men det har nå fikset seg.

Kjører spillet på min Laptop med følgende system:

GeForce 9600M GT

3072MB minne

Core 2 Duo P7350 Processor

Windows Vista 64bit

Kjører siste skjermdriverene fra nwidia.

Spillet er kjøpt på steam.

Jeg har forsøkt å endre på diverse instillinger i spillet bla ved å sette ned antialiasing, skru av W buffer og HW Vertex Prosessing. Når jeg skrur av sistnevnte forsvinner grafikkfeilene, men da sliiter jeg også stygt med dårlifg framerate :(

Noen som vet om en lur måte å fikse alle problemene på?

layout.zip

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er at BG&E ikke er laget for nye prosessorer slik at timingen blir herpa og spillet kjører alt for raskt.

Dette kan ordnes med et program som heter "fullprocessing.exe" som bruker mesteparten av cpu-kraften og gjør at spillet kjører i rett hastighet.

Her finner du den fila, bare legg den der du installerte BG&E.

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/4...532/m/538102532

Det funka for meg, men jeg garanterer jo ikke at dette er trygt.

Edit: Ja se der får jeg for å ikke lese posten din grundig nok. Såvidt jeg vet er det bare AA under vista som skaper problemer, så du kan jo prøve å skru på de andre instillingene og se om det bedrer ytelsen.

Endret av Waaghals
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...