Gå til innhold

Guerilla: - Vi jobber med Killzone 2-oppfølger

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud folkens! Gi faen i å lage masse oppstår pga denne tittelen. KILLZONE 3 kommer! Det er blitt mer eller mindre bekreftet mange ganger de siste mnd via diverste intervjuer og lignende. Utviklerne har flere ganger fortalt at de har egne folk som allerede nå kommer med det neste spillet i serien, og at de har flere ideer som de gleder seg til å jobbe med.

Så ta dere en pille, og kos dere med Killzone 2.

Killzone 3 kommer, før eller senere. Selvfølgelig kommer det en oppfølger på et av de beste spillene som har blitt laget til PS3 - hva hadde dere ellers trodd?

Blir som at vi skulle trodd at det aldri kom Halo 2 og 3.

Det er ikke lenger et rykte når utviklerne selv sier at de har det neste spillet i serien på tegnebordet.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Bare svarte videre på hans oppfordringer til forslag.

Selvfølgelig bra at det kommer et spill til i serien når en ser på anmeldelsene og mottakelsen til Killzone 2. Vi "vet" jo alle at det vil komme, men inntil videre er all informasjon som skulle dukke opp ang det tredje spillet i serien spekulasjoner og rykter. Derfor mener iallefall jeg at det er greit med en emnetittel som reflekterer dette. Om du og andre konkluderer dithen med en gang, greit, men er også greit med et system i emnetitlene.

Lenke til kommentar

Om du leser slik jeg skriver så står det at all informasjon (ikke alt selvfølgelig, men store porsjoner av alt) vil være rykter og spekulasjoner som utviklerne ikke selv sier. Derfor er det vel også greit med en emnetittel som reflekterer dette slik at ikke alt blir tatt som god fisk. Om jeg kjenner dette forumet rett vil nok denne tråden nemlig bli arenaen for diskusjon rundt Killzone 3 foreløpig.

Lenke til kommentar

Det er ikke for min del jeg sier dette, og om ingen er enige med meg så skal ikke jeg hoppe på tærne og rope på mamma. Jeg mener bare det ville vært mer riktig og bedre beskrivende om emnetittelen sier ifra om at ingen informasjon er sluppet (utenom det åpenbare i den) og derfor vil det være rykter som postes.

Om vi skal diskutere dette videre foreslår jeg at vi tar det på PM, da vi drar tråden sidelengs.

Lenke til kommentar

Har ingen trang for å diskutere det videre. Har sagt hva jeg mener, og ser hva du mener. Er uenig med deg, og ferdig med det.

For tråden skyld, kan jeg fortelle at jeg vil tro det først og fremst vil komme episoder. Hva disse episodene vil inneholde er jeg usikker på. Vil egentlig tro at de vil forbeholde fortsettelsen på historien til oppfølgeren, og jeg ser derfor for meg at vi vil få avstikkere som tar oss med til gjerne tidligere deler av historien eller lignende. Kanskje vi får muligheten til å spille noe av historien sett fra motsatt side? Kanskje fra narville sine øyne? Usikker jeg, men tror det blir noe slikt.

Hva angår oppfølgeren, så er det vel åpenbart. Det spillet vil fortsette der Killzone 2 slapp, og ta oss videre i historien.

Lenke til kommentar

Nå er jo emnetittelen oppdatert da ^_^

Men er det sagt noe som helst om når en oppfølger vil finne veien til hyllene? Jeg tror ikke det, men kan ikke huske å ha sett noen andre utviklere som sier de jobber med en oppfølger så tett innpå release av det "forrige".

Lenke til kommentar

Halo 3 og Gears of War 2 ble begynt på rett etter Halo 2/Gears of War var ferdige, mener jeg. Og det er jo ikke rart hvis de begynner asap. KZ2 har jo attpåtil en motor som vil holde seg i toppklassen av alt det tekniske veldig lenge, så det er jo ikke rart hvis Guerilla er igang med KZ3 allerede! :)

Lenke til kommentar

Gears of War 2 f.eks ble jo ikke annonsert før i Desember 2008. De hadde jobbet med det, ja, men de sa ikke noe om det før mye senere. Halo 2 var vel ca samme historien og når Halo 3 skulle komme hadde vel Bungie allerede annonsert at historien om master Chief skulle bli en trilogi. Det jeg da lurer på ettersom utviklerne er så ivrige etter å bekrefte flere kommende spill er jo da hvor mange det vil komme.

Lenke til kommentar

Det er da forskjell på å bekrefte noe og det å jobbe med noe? Selv om man holder på med en etterfølger til et spill så er det ikke sikkert at de har annonsert det, eller bekreftet det i det hele tatt. Men så kjører også MS en helt forskjellig strategi iforhold til Sony når det kommer til spillavsløringer, så skal vel ikke si noe på det der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ingen detaljer er naturligvis kjent, men Guerilla har også tidligere snakket om at de har masse ideer for en oppfølger (blant annet i en av de nylige videoene). Samtidig er ingen av disse spillene offisielt annonsert av Sony, så vi tar det med en liten klype salt.

Selvfølgelig kommer Killzone 3. Etter å ha sett slutten på SP campaignen er jeg 100% sikker på det. I tillegg finnes det ingen grunn i verden til at de ikke skulle lagd en oppfølger. Sony liker penger, Killzone 3 betyr store mengder penger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...