- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) ITavisen: Det blir mer Killzone. Det nederlandske spillbladet Power Unlimited har skrevet om fremtiden til Killzone-serien, og siterer en nederlandsk avis som hadde intervjuet utviklerne i Guerilla Games. Intervjuet ble oversatt av et medlem på Gametrailers-forumet, og i følge han blir følgende fortalt: Flere oppfølgere på vei Killzone 3 er under utvikling av et team hos Guerilla, mens et annet team jobber med oppfølgeren til PSP-spillet Killzone Liberation. Det jobbes også med nedlastbar materiale til Killzone 2, og det snakkes om at det mulighens kan være en eller flere helt nye episoder. Ingen detaljer er naturligvis kjent, men Guerilla har også tidligere snakket om at de har masse ideer for en oppfølger (blant annet i en av de nylige videoene). Samtidig er ingen av disse spillene offisielt annonsert av Sony, så vi tar det med en liten klype salt. Killzone 2 i dag Husk at flotte Killzone 2 er ute i butikkene i dag, og du bør lese vår anmeldelse hvis du ikke hart helt bestemt deg om det er verdt å kjøpe. Kilde: Gametrailers.com Endret 25. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Veldig tidlig, da syns jeg at de kan fokusere på å gjøre siktet bedre, alt annet er veldig bra. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ingen detaljer er naturligvis kjent, men Guerilla har også tidligere snakket om at de har masse ideer for en oppfølger (blant annet i en av de nylige videoene). Samtidig er ingen av disse spillene offisielt annonsert av Sony, så vi tar det med en liten klype salt. Allerede annonsert? Litt rart, KZ2 kommer jo idag. Allerede annonsert? Du skriver jo selv at det IKKE er annonsert? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Skrev ikke selv at det allerede er annonsert? Jeg Skumleste førstepost som vanlig.. Edit: det var jeg som skumleste. Endret 25. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 coop eller brenn! hehe Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 http://www.itavisen.no/805903/killzone-3-kommer http://www.qj.net/Guerrilla-Games-already-...g/49/aid/129040 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ingen detaljer er naturligvis kjent, men Guerilla har også tidligere snakket om at de har masse ideer for en oppfølger (blant annet i en av de nylige videoene). Samtidig er ingen av disse spillene offisielt annonsert av Sony, så vi tar det med en liten klype salt. Allerede annonsert? Litt rart, KZ2 kommer jo idag. Allerede annonsert? Du skriver jo selv at det IKKE er annonsert? Sony lager ikke spillene! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Men Sony gir fortsatt ut spillene HCG97. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Det vet jeg, og du..Skriv HG97! HCG97 er bare teit...HG97 er kulere Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og Sony eier Guerilla Games. Så inntil Sony bekrefter dette, er dette det vi kaller et rykte. Noe du burde hatt i tittelen på tråden HCG97. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Og Sony eier Guerilla Games. Så inntil Sony bekrefter dette, er dette det vi kaller et rykte. Noe du burde hatt i tittelen på tråden HCG97. Det sto på ITavisen sin tittel ''Killzone 3 Kommer!'' Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ITavisen er ikke verdens mest pålitelige kilde. Dessuten så sier de selv, noe du også har med i førsteposten, "Samtidig er ingen av disse spillene offisielt annonsert av Sony, så vi tar det med en liten klype salt". Går selvsagt ut ifra at du leste det som sto i artikkelen HCG97, og ikke bare overskriften. Så intil dette er bekreftet av Sony, er dette et rykte. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 ITavisen er ikke verdens mest pålitelige kilde. Dessuten så sier de selv, noe du også har med i førsteposten, "Samtidig er ingen av disse spillene offisielt annonsert av Sony, så vi tar det med en liten klype salt". Går selvsagt ut ifra at du leste det som sto i artikkelen HCG97, og ikke bare overskriften. Så intil dette er bekreftet av Sony, er dette et rykte. Ja, uansett. Synest du tråden overflødig`? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sa ikke den er overflødig, men overskriften sier at spillet er bekreftet, noe det ikke er. Derfor bør du har rykte i tittelen. Og så er vi ferdig med den diskusjonen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tråden er fin, men emnetittelen kan være misvisende Ellers synes jeg det er flott å se at de allerede planlegger KZ3, men tror ikke det er på sørlig høyere nivå enn planleggeing right nao. De har nok fokuset sitt på fiksing, triksing og ekstramateriale akkurat nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Tråden er fin, men emnetittelen kan være misvisende Ellers synes jeg det er flott å se at de allerede planlegger KZ3, men tror ikke det er på sørlig høyere nivå enn planleggeing right nao. De har nok fokuset sitt på fiksing, triksing og ekstramateriale akkurat nå. Jeg tok bare tittelen ifra ITA, kom gjerne med et forslag. Bare du eller dunedain..Ingen andre! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå oppfører du deg litt barnslig. Du klarer da fint å legge til en liten notis som "- Rykte" eller noe lignende selv. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Barnslig, jeg var egentlig seriøs - Jeg er ikke så god med sånt :| Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du går opp til 1.post, full edit og endrer tittel. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke sånn! Altså navn-forslag, da-ah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå