Gå til innhold

Byønsker til neste GTA!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- GTA World.

Husk så lang tid det tok å kjøre fra San Fierro til Los Santos, og tenk nå på et oppdrag der hovedpersonen skal smugle vodka fra Russland inn i Frankrike. I en gammel lastebil selvsagt. Gøy å kjøre på en fotgjenger i Tyskland da, og få mission failed siden du ikke skulle tiltrekke deg oppmerksomhet.

 

Trikset er ikke hvor stort område man har, men hvor mye gøy man kan gjøre på det område man har. Hadde vært mye gøyere med én by der man kunne

*gått inn i hvert hus

*ned i kloakken

*kjøpt de fleste bygninger

*sprengt vekk deler av byen

*osv osv

enn store udetaljerte omgivelser der man ikke kan gjøre noe som helst med omgivelsene.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen spesielle tanker rundt hvilken by spillet bør foregå i. Det jeg håper er at også det neste spillet vil få nedlastbare episoder slik som GTA4. Jeg liker hvordan The Lost & Damned og Ballad of Gay Tony viser helt andre sider ved Liberty City. Forhåpentligvis gjør Rockstar noe lignende med det neste spillet også. Byene får litt mer liv på denne måten.

Lenke til kommentar

Hva med ett 1800-talls GTA? Det hadde vært saker det.

Hadde vært kult det, men da måtte de ta auto vekk fra navnet.

I og med at de har startet med Liberty City er det ikke usannsynlig at det kommer Vice City neste, selv om det er litt "oppbrukt".

 

For min egen del håper jeg på Vice, elsket den byen :)

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...