Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er jo veier her også! Vannfly har det vært her også.. "Niko, go from Rørvik to Stabbestad and steal *this* boat. Drive out to Jomfruland and kill the people surrounding the lighthouses. Oh and Niko - you have two hours!" Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er jo veier her også! Vannfly har det vært her også.. "Niko, go from Rørvik to Stabbestad and steal *this* boat. Drive out to Jomfruland and kill the people surrounding the lighthouses. Oh and Niko - you have two hours!" Oppdrag: Blow up Tåtøy Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hadde foretrukker mer vist rykene eller froland hadde forsvunnet fra kartet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da må vi til Arendal, da.. Men her har vi Helle, Sannidal.. uhh.. Drangedal! Oooog.. Valle? Så er ikke så altfor dårlig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Mange som snakker om at engelske byer hadde vørt moro men vrient fordi Rockstar ikke kan kulturen og slikt. May I remind you om at Rockstar er grunnlagt i England og har kontorer både i Leeds, London og Lincoln? Nå jobber de forsåvidt med vidt forskjellige ting men helt søkt er jo tanken ikke Personlig tar jeg gjerne en britisk sving på det hele! Endret 15. mars 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kragerø: "Niko, Find teh retarded drugdealer Laland and make him pay" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "Niko, the city's mafiaboss, Laland, is holding a meeting this afternoon. I want you there. You two will together create a trap to get the prime minister of France to resign." Laland er såklart spillbar i coop. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Erik er unlockable character, du må klare spillet med bare pistol får å han Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 GTA Lofoten!! Kan ikke være noe bedre enn det! Kjører rundt i sjarker og greier... må bare passe på kystvakta! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) GTA finnmark "Niko stop Laland before he escapes over vidda on his ATV!" Endret 22. mars 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Funker bra, siden farfar var sjøsame.. "Niko, reunite Laland with his lost family and bring peace to all of Finnmark!" Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg kunne faktisk tenkt meg at de hadde gått ut i fra GTA San Andreas og kjørt på med bedre grafikk, mere muligheter til forskjellige ting og ikke minst, noe større område å gå på. Og skulle neste GTA mangle utmark/bondeland så blir jeg sykt skuffet da halve morroa var å enten kjøre sanchez over alt eller cruise med den laveste bilen jeg fikk tak i! Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kunne tenkt meg noe ala GTA SA - der det er både by og landeveier. Kanskje en by i australia hadde vært kult? (Sydney) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 London hadde vært min drøm. Bare de tar inspirasjon fra Midtown Madness 2. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 GTA: Fredrikstad Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg vil ha et nytt London. B) Aller helst ville jeg selvfølgelig hatt et GTA: Oslo (eller Drøbak^^) men Norge er vel alt for lite til at de engang ville vurdere å lage det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg vil ha et nytt London. B) Aller helst ville jeg selvfølgelig hatt et GTA: Oslo (eller Drøbak^^) men Norge er vel alt for lite til at de engang ville vurdere å lage det. Om vi er så små kan de jo lage GTA: Norway Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 FRITT FRAM FOR RAMPAGE MED SEMITRAILER PÅ E6! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Nå har ikke jeg lest hele tråden, men siden de valgte Liberty City i det første spillet i 4-serien er det grunn til å anta at de neste blir Vice City og San Andreas. Da får man de samme byene som på det første spillet og 3-serien. Men det er jo mulig de inkluderer flere byer som de gjorde med San Andreas, hvor San Francisco, Los Angeles og Las Vegas var med. Det originale San Andreas fra det første spillet var vel kun San Francisco. Skulle de velge å inkludere europeiske byer tror jeg vi kan forvente å se London, siden den kom som en tilleggsmodul til eneren. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Lag et Vice city, med bedre grafikk så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå