KayAU Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ny oppgåve, denne er kanskje noko vanskelegare: Kay Lenke til kommentar
booboo Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Vill gjetting, har egentlig ikke peiling på hvilket spill dette er men "Jack The Ripper"? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Veldig god vill gjetting. Dette er Jack the Ripper for Amiga. Det var tilsynelatande utvikla heilt ferdig, men aldri gitt ut. Der kom ein demo, som eg meiner å hugse var ganske interessant. Kay Lenke til kommentar
booboo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Se der, syns det var noe Jack The Rippersk over det bildet der : Nytt spill: Hint: Utvikleren er mest kjent for å lage spill med marker i hovedrollen Endret 13. januar 2011 av booboo Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Overdrive Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Hmm... glemmer meg helt ut her Noen som har spilt dette? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hm, Mother Goose, eller noe i den duren? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Hm, Mother Goose, eller noe i den duren? Noe i den duren ja. "Mixed up Mother Goose" for å være helt nøyaktig, men det er godkjent Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Hehe, det hadde jeg ikke kommet på.. Hvis jeg i det hele tatt noensinne fikk det med meg. Var vel ikke gamle karen når jeg hadde det på pc'en.. Morsomt å plutselig komme på alle disse tingene som ikke har vært i bevisstheten på nærmere 20 år.. Endret 16. januar 2011 av Riboflavin Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jepp. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Neste oppgave er fra et velkjent spill, men jeg prøvde å finne et bilde som ikke var fullt så gjenkjennelig. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Neste oppgave er fra et velkjent spill, men jeg prøvde å finne et bilde som ikke var fullt så gjenkjennelig. Quest for Glory 2 - Trial by Fire? Eit av mine absolutte favorittspel gjennom tidene. Dersom eg har rett, kan nokon andre ta neste oppgåve. IT-avdelinga på jobben har blokkert tilgong til store delar av Internett, deriblandt slike umoralske sider som handlar om spel (men sport, film, og anna underhaldning er visst ok). EDIT: For å vere rettferdig, er det nok ikkje dei lokale IT-folka sin feil. Dei har sine retningslinjer og påbod å forhalde seg til. Kay Endret 18. januar 2011 av KayAU Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Quest for Glory 2 er riktig. Bonuspoeng til KayAU for god smak. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Da tar jeg over staffetpinnen fra KayAU Siden ingen har løst den enda: Første hint: Spillet er laget av Blizzard Endret 21. januar 2011 av azidops Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Blackthorne (eller Blackhawk som det også het). Kremspill, har originalen med pappeske i hyllen her. Endret 21. januar 2011 av psilocybe Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Blackthorne (eller Blackhawk som det også het). Kremspill, har originalen med pappeske i hyllen her. Hmm... Betrayal in Antara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå