Jere Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 The Elder Scrolls: Arena Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) The Elder Scrolls: Arena? Edit: Litt for seint ute der, ja. Kay Endret 23. desember 2010 av KayAU Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) The Elder Scrolls: Arena stemmer! God jul! Endret 23. desember 2010 av ifrit Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg vet det er jul-nyttår men det ser ikke ut som KayAU fortsetter, det har gått en uke nå. Så jeg slenger på en til. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det var ikkje min tur,sidan eg ikkje var først ute med riktig svar. Men kanskje eg klarar det denne gongen: Er det Harlequin? Har ikkje spelt det sjølv, men kjenner musikken og meiner å ha sett bilete frå spelet. Kay Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det var ikkje min tur,sidan eg ikkje var først ute med riktig svar. Men kanskje eg klarar det denne gongen: Er det Harlequin? Har ikkje spelt det sjølv, men kjenner musikken og meiner å ha sett bilete frå spelet. Kay Ah, sorry, stemmer. Det er Jere som ikke har fulgt med. Harlequin er korrekt! Lenke til kommentar
booboo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Mener det der er ugh! Lenke til kommentar
booboo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Flott prøver med dette jeg da, måtte fjerne navnet på spillet da det står med store bokstaver nederst: Stort hint, spillet er basert på en film som kom ut i 1993. Vil tro det var den filmen som tjente inn mest penger det året. Endret 2. januar 2011 av booboo Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Flott prøver med dette jeg da, måtte fjerne navnet på spillet da det står med store bokstaver nederst: Stort hint, spillet er basert på en film som kom ut i 1993. Vil tro det var den filmen som tjente inn mest penger det året. Trengte ikke egentlig noe hint, da jeg har esken til dette liggende på loftet enda, men det er nok Jurassic Park. Har Amiga 1200-versjonen med 256 fantastiske farger. Lenke til kommentar
booboo Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jurassic Park er selvsagt korrekt Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Denne bør vel være grei :-) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Utan å ha spelt det sjølv: Frontier: Elite 2? Kay Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Utan å ha spelt det sjølv: Frontier: Elite 2? Kay Det er helt riktig. Da kan du kanskje også svare på hvorfor i huleste du ikke har spilt det selv? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er helt riktig. Da kan du kanskje også svare på hvorfor i huleste du ikke har spilt det selv? Eg har inga god unnskuldning...dette var eit spel eg stadig vekk såg positivt omtalt i gamle dagar, men som eg likevel aldri har skaffa meg. Eg får kanskje prøve å rette det opp når det blir tilgjengeleg på GOG.com. Ny oppgåve, trur denne er veldig enkel: Kay Lenke til kommentar
booboo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Flott, nytt spill: Edit, hint: Dette hintet spoiler hele navnet på spillet men siden det er gått så lang tid er det vel like greit. Navnet på spillet er identisk med tittelen på en sang Norge har vunnet MGP med Endret 8. januar 2011 av booboo Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Flott, nytt spill: Edit, hint: Dette hintet spoiler hele navnet på spillet men siden det er gått så lang tid er det vel like greit. Navnet på spillet er identisk med tittelen på en sang Norge har vunnet MGP med Uff. Nocturne! Spilte det aldri selv men så screenshots av det i et PC-blad for lenge lenge siden. Ny, sikkert veldig lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå