RetroTorch Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 har vært noen dager uten aktivitet her nå så jeg trår til med et nytt spill: Tror det heter "Soccer boss" evt. bare "The boss", muligens avhengig av plattform eller noe. Bildet ser ihvertfall ut til å være fra C64-versjonen. Lenke til kommentar
booboo Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 har vært noen dager uten aktivitet her nå så jeg trår til med et nytt spill: Tror det heter "Soccer boss" evt. bare "The boss", muligens avhengig av plattform eller noe. Bildet ser ihvertfall ut til å være fra C64-versjonen. Ser ut som begge navnene har vært i bruk på dette spillet, svaret ditt er uansett korrekt! Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Go me! :-) Da prøver vi en ny oppgave. Dette var vel et av de første spillene jeg prøvde på Amiga. Kanskje ingen klassiker, men... Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Fallout 4? Det er så godt forslag at jeg har lyst til å si ja, men det er feil, så da må jeg nok si nei likevel.. Edit: Får komme med et hint: Spillet består av en kjøredel og en gådel. Du er en politimann som bruker teknologiske hjelpemidler for fange/drepe skurker, Nøkkelordene her er altså "teknologisk" - evt. en slang eller forkortelse for dette - og politi eller "purk" om du vil. :-) Tenk litt på det Endret 11. oktober 2010 av Torch Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Technocop. Jaaa! Fantastisk bra gjettet. Hvordan klarte du det? :-P Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Overlegne engelskkunnskaper Ny oppgave: Lenke til kommentar
booboo Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) tror det rett og slett heter "soccer" ? Edit: glem det, ser noen andre svarte det samme som jeg skulle svare Endret 15. oktober 2010 av booboo Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sensible Soccer? International Soccer? Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 International Soccer er korrekt. Et av de aller første spillene jeg hadde på C64. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jobber og har ikke tid akkurat nå til å finne noe nytt... førstemann til mølla å poste nytt spill! Lenke til kommentar
booboo Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Slenger inn et nytt bilde jeg da: Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tjaa.. På tide med et hint? Lenke til kommentar
booboo Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tjaa.. På tide med et hint? Du har helt rett Spillet kom i sin tid ut på ZX Spectrum og utgiveren er vel i dag kjent under navnet Rare. Tror den skal bli tatt relativt lett nå Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kan det være Cookie? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Da slenger jeg ut en ny oppgave. Faktisk et av mine favorittspill gjennom tidene. Nivået her er ganske høyt så den er kanskje i letteste laget. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ingen som har tatt den enda altså? Hint 1: Spillet ble utgitt på Saga Master System i 1989 Hint 2: Det hadde 4 spillbare figurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå