KayAU Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ok, på tide med hint: 1. Nok ein gong er det snakk om eit Amiga-spel. 2. Namnet på spelet inneheld namnet på den typen fartøy du styrer i denne avanserte simulatoren. 3. Sjå under: Kay Lenke til kommentar
eindude Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 minner veldig om dasboot Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det kan likne, ja, men det er ikkje Das Boot. Kay Lenke til kommentar
Nettpolisen_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det kan likne, ja, men det er ikkje Das Boot. Kay Advanced Destoryer Simulator... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det stemmer (bortsett frå ein liten skriveleif). Kay Lenke til kommentar
Nettpolisen_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det stemmer (bortsett frå ein liten skriveleif). Kay Da legger jeg ut et nytt spill. Dette var vel et av de aller første spillene jeg var borti. Ble spilt på MS-DOS og det er nå ganske lenge siden... Lenke til kommentar
Nettpolisen_InnleggNO Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det stemmer (bortsett frå ein liten skriveleif). Kay Da legger jeg ut et nytt spill. Dette var vel et av de aller første spillene jeg var borti. Ble spilt på MS-DOS og det er nå ganske lenge siden... Spillet handler om en sirkusakrobat som skal finne direktørens hatter, men som må passe seg for sirkusklovner i ren donkey kong stil... Lenke til kommentar
Nettpolisen_InnleggNO Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det stemmer (bortsett frå ein liten skriveleif). Kay Da legger jeg ut et nytt spill. Dette var vel et av de aller første spillene jeg var borti. Ble spilt på MS-DOS og det er nå ganske lenge siden... Spillet handler om en sirkusakrobat som skal finne direktørens hatter, men som må passe seg for sirkusklovner i ren donkey kong stil... Spillet heter BigTop. Ganske festlig spill i sin tid. Hvis noen andre har noen gode, så smell de opp. Tok visst en litt for vanskelig gitt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Starter en ny en jeg da: Endret 24. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Chuck Rock. Kay Selvfølgelig Herlig spill, ikke sant? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jepp, Chuck Rock er herlig. Kjøpte det til SNES-en min for 800,- da jeg var liten. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jepp, Chuck Rock er herlig. Kjøpte det til SNES-en min for 800,- da jeg var liten. Spilte det masse på Amiga. Det var på 2 disketter, så jeg måtte bytte hele tiden, men det var verdt det Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Eg må innrømme at eg ikkje hugsar so mykje av Chuck Rock...men den grafiske stilen er i alle fall ganske stilig. Ei lett oppgåve frå meg: (trur eg) Kay Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Eg må innrømme at eg ikkje hugsar so mykje av Chuck Rock...men den grafiske stilen er i alle fall ganske stilig. Ei lett oppgåve frå meg: (trur eg) Kay Et herlig spill! Micro Machines Edit: og tror det er 2'ern. Endret 25. september 2010 av michaelo Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Micro Machines er rett, og ein skikkeleg klassikar...det er nok det første spelet. Kay Endret 25. september 2010 av KayAU Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Helt klart en klassiker. Her følger et spill som er like friskt i minnet for min del: Endret 26. september 2010 av michaelo Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 The Incredible Machine Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Og det er selvsagt helt rikitg med The Incredible Machine ;-) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Moro for hele familien: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå