Kvakko Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Yup, Super Pipeline er riktig! Lenke til kommentar
booboo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Skal se om ikke jeg klarer å legge inn et bilde da: Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Er det Elf, tro? Steike, der har vi et spill jeg kunne tenkt meg å spille igjen (hersens Amiga-disketter med skrivefeil) Endret 4. september 2010 av XE800 Lenke til kommentar
booboo Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er det Elf, tro? Steike, der har vi et spill jeg kunne tenkt meg å spille igjen (hersens Amiga-disketter med skrivefeil) Elf er korrekt tror vi hadde kopi av samme diskett. Hadde skrivefeil på min også Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fant ikke noe bedre thread enn denne egentlig... Er et gammel spill fra på NES, og du kunne velge mellom en bueskytter, en magiker eller en kriger til å starte med. Mener å huske at du så alt "ovenfra og ned"....noen ideer? Husker jeg hadde dette i ze good ol days, men klarer fanken ikke å finne det... Om dette ble for difust eller teit, så bare hyl ut.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fant ikke noe bedre thread enn denne egentlig... Er et gammel spill fra på NES, og du kunne velge mellom en bueskytter, en magiker eller en kriger til å starte med. Mener å huske at du så alt "ovenfra og ned"....noen ideer? Husker jeg hadde dette i ze good ol days, men klarer fanken ikke å finne det... Om dette ble for difust eller teit, så bare hyl ut.. Høres veldig ut som Gauntlet. Har ikke fått spilt NES-versjonen, men arcade/C64-versjonene har fått kjørt seg. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Høres veldig ut som Gauntlet. Har ikke fått spilt NES-versjonen, men arcade/C64-versjonene har fått kjørt seg. Hm....ligner veldig, men mener å huske at det hadde bittelitt bedre grafikk en Gauntlet til NES [1985]....anywho, I'm partially back on track, googler ivei..takker ont bukker.. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tillater meg å poste et nytt for å få ting i gang igjen. Sikkert for lett. B) Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Excite Bike, NES Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Yup. Tok ikke lang tid det, nei. Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hehe, er noen klassikere man husker bedre enn andre. Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 StarTropics II. Jupp! Zoda's Revenge: StarTropics II it is. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ugh Noen andre kan komme med neste gåte. AtW Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Internett seier: Jump 'n Bump. Kay Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Internett seier: Jump 'n Bump. Kay Det gjorde tittelen på bildet en gang også Riktig. Endret 13. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ny oppgåve: 3Dtest.zip Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå