KayAU Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Shadow of the Beast er grei, ja. Klarte heller aldri å rund Lost Patrol...kunne eigentleg godt tenke meg å gjere eit nytt forsøk. Hugsar spesielt godt musikken frå det spelet. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ok, tek sjansen på at eg hadde rett, og legg herved ut ei ny oppgåve: Kay Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Wohoo! Går ut i fra at mange ser hvilken plattform dette er hentet fra: DxDiag.txt Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Wohoo! Går ut i fra at mange ser hvilken plattform dette er hentet fra: Tipper det er Bop 'n Rumble på C64. Noen steder heter det Bad Street Brawler. Kjært spill har mange navn Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tipper det er Bop 'n Rumble på C64. Noen steder heter det Bad Street Brawler. Kjært spill har mange navn Høres riktig ut Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bop'n Rumble er korrekt. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Da prøver vi en ny oppgave. En liten perle av et spill, etter min mening: Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 The Clue? Jaaaa! Hadde nesten begynt å gi opp håpet om at noen skulle svare nå Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hehe. Ja, bestemte meg til slutt for at eg måtte ta ansvar. Har dessverre ikkje spelt spelet sjølv, so eg måtte ty til Google. Der er so mange spel eg gjerne skulle ha spelt, men ikkje nok timar i døgnet. Det hjelp ikkje å få seg dame heller. Ny oppgåve: Kay Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lurer på om dette kan være det første Dune spillet.. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Oj cobra triangle, et av de få båtspillene til nes. Håpløst vanskelig. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har helt mistet oversikten over denne tråden, så spillet har sikkert vært postet før men uansett Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Gjetning basert på vag erindring av skjemskot: Flight of the Amazon Queen? Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå