RetroTorch Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Det er riktig Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Får komme med en med litt lettere vanskelighetsgrad igjen, tror jeg. Kanskje den yngre garden kan bli med også. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Syns ikke det ligner på screamer.. Digga forøvrig Screamer 1 & 2 ^^ Tror ikke jeg har sett dette spillet før, ligner ikke på noen iterasjon av NFS eller andre bilspill jeg har spilt. Det er vel ikke et promospill for VW? Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ikke Screamer, ikke promo. Ikke en del av noen serie. Lenke til kommentar
booboo Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Får komme med en med litt lettere vanskelighetsgrad igjen, tror jeg. Kanskje den yngre garden kan bli med også. Ganske sikker på at det er Beetle adventure racing på N64. Visst det stemmer så står noen andre fritt til å poste et nytt spill, sitter på jobb så har egentlig ikke tid til dette B) Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Får komme med en med litt lettere vanskelighetsgrad igjen, tror jeg. Kanskje den yngre garden kan bli med også. Ganske sikker på at det er Beetle adventure racing på N64. Visst det stemmer så står noen andre fritt til å poste et nytt spill, sitter på jobb så har egentlig ikke tid til dette B) Riktig Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sinnsykt morsom tråd!! Endelig fant jeg barndomsspillet Weird Dreams,som jeg aldri forsto noe av. Prøver meg på en lett en. Lenke til kommentar
booboo Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sinnsykt morsom tråd!! Endelig fant jeg barndomsspillet Weird Dreams,som jeg aldri forsto noe av. Prøver meg på en lett en. Quarantine til PC. Aldri spilt det selv men husker godt når spillet kom. Noen andre står fritt til å poste ny oppgave Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvilket spill er dette? Mulig denne er litt lett, men... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvilket spill er dette? Mulig denne er litt lett, men... Rick Dangerous II. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Rick Dangerous II. Stemmer det, ja Din tur. Lenke til kommentar
tikktakk_InnleggNO Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Dette tok litt lang tid, så jeg poster en til jeg, Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Eg mistenker at Amored har rett...den var vanskeleg, du. No er vel strengt teke ikkje NetNuclear eit retrospel, men ein nyversjon av eit retrospel...som heiter "Nuclear War". Kay Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Om jeg hadde rett, kan en eller annen bare fortsette. Jeg orker ikke finne et bilde Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Eg er rimeleg sikker på at du hadde rett, so eg tek sjansen på å legge ut ei ny oppgåve: Kay Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er IKKE StarCraft 3 i alle fall Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Legger ut et bilde til jeg siden ingen klarte forrige. Dette spillet er veldig kjent så jeg begynner med et vanskelig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå