SpillRune Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 \o/ Ook, mistenker at denne tas ganske fort men la gå! Comedy___Granny_walks_dog__funny__1_.mpg Ah, en favoritt der ja. Adventures of Lolo 2. http://www.youtube.com/watch?v=bZkpNfS_FLI Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Gameboy? Ugh, tror de eneste Gameboy spillene jeg har testa er det første Super Mario spillet og Tetris. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Gameboy? Ugh, tror de eneste Gameboy spillene jeg har testa er det første Super Mario spillet og Tetris. Vel, det er verken Mario eller Tetris Ikke er det Pokémon heller. Men IP'en finnes til mange plattformer. Originalt var spillet et arkadespill som ble portert til C64 (2 versjoner), Amiga, Atari ST, Amstrad CPC og ZX Spectrum. Den mest kjente versjonen er til NES - og det er denne versjonen dette Game Boy-spillet bygger på. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Visste ikke at det fantes til Gameboy, men det ser da ut som Bionic Commando? (Hadde NES versjonen selv..) Endret 7. august 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Visste ikke at det fantes til Gameboy, men det ser da ut som Bionic Commando? (Hadde NES versjonen selv..) Korrekt! http://www.youtube.com/watch?v=RKruS1WISiQ Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ny klassiker: Xevious. Og dette ligner på NES-versjonen http://www.youtube.com/watch?v=fjWIqtkSlQE Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er nok fra nes-versjonen, ja. Fant mange bilder som var mye mer avlange i vertikal retning, så de var sikkert fra den original arkade-versjonen.. Din tur! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 "Welcome to your doom!" Altered Beast. Tredje opptreden i denne tråden Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Soooorryy.. jeg har ikke akkurat gått igjennom hele tråden.. (vectorman) http://www.youtube.com/watch?v=tzqWixDOBuI Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Denne kan neppe ha dukket opp tidligere: Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Soooorryy.. jeg har ikke akkurat gått igjennom hele tråden.. (vectorman) Det gjør ikke noe, og nei, det gidder ikke jeg heller. Et tips er funksjonen øverst som heter "søk.. i dette emnet", da får man kjapt svar på om noe har vært oppe før. Siste ser ut som et "Game & Watch", men kan ikke si jeg husker akkurat dette.. Endret 8. august 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Denne kan neppe ha dukket opp tidligere: Det der har jeg faktisk liggende i en eller annen skuff et sted. Husker ikke helt hva det heter, men det er ihvertfall Mario Brothers som er hovedpersoner. Det er en knapp på hver side som styrer hver av brødrene opp og ned. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det der har jeg faktisk liggende i en eller annen skuff et sted. Husker ikke helt hva det heter, men det er ihvertfall Mario Brothers som er hovedpersoner. Det er en knapp på hver side som styrer hver av brødrene opp og ned. Må godkjenne den. Mitt aller første spill; Mario Bros. (Game & Watch Multi-Screen) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hadde vel tre G&W selv. Octopus, Balloon Fight og Simon's Quest. Sistnevnte var vel en annen "generasjon" og så helt annerledes ut, så det var vel strengt tatt ikke en G&W.. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg hadde det ovenfornevnte samt Donkey Kong og et som het Squish. Good times Anyway, kjører en ny oppgave: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå