Kyrremann Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Da hiver jeg meg på en, hvilket spill er dette? Lenke til kommentar
Nettpolisen_InnleggNO Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Da hiver jeg meg på en, hvilket spill er dette? Det der må jo være Power Drive. Helt genialt "rally" spill Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er riktig, og nå ser jeg at bilde er borte Lenke til kommentar
Nettpolisen_InnleggNO Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da kjører jeg et nytt bilde her. Spillet er ganske gammelt, og jeg spilte det på PC. Men tror nok det også kom på andre plattformer: Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Gold of the Americas - The Conquest of the New World. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Relativt sikker på at svaret er riktig, så her kommer neste oppgave. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Relativt sikker på at svaret er riktig, så her kommer neste oppgave. Mikie Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Mikie er riktig. Husker det best pga. musikken faktisk. Beatles' "A hard day's night" var vel den mest fremtredende, men jeg tror det var noen andre kjente sanger også. Uansett: Flekker opp en ny oppgave da Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Spitting Image? Det var både kjapt og riktig Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Endret 7. august 2010 av XE800 Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Albion. (Tips. Ikke bruk skjermbilder med avslørende tekst. Jeg fant dette på 2 sekunder uten å noensinne ha hørt om spillet) Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Albion. (Tips. Ikke bruk skjermbilder med avslørende tekst. Jeg fant dette på 2 sekunder uten å noensinne ha hørt om spillet) En liten tabbe det der ja Endret 7. august 2010 av XE800 Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tipper det er Trojan Niks. Det er basert på en film. Spillet finnes til flere plattformer - flere av versjonene er veldig forskjellige spill og har stort sett bare tittelen til felles. Dette bildet er fra NES-versjonen. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Uhm, det kan vel ikke være Robocop? Haha jo visst er det det, Robocop 3, NES Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Uhm, det kan vel ikke være Robocop? Haha jo visst er det det, Robocop 3, NES Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 \o/ Ook, mistenker at denne tas ganske fort men la gå! Comedy___Granny_walks_dog__funny__1_.mpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå