KayAU Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dette biletet viser minispelet "Mage's Maze", frå Quest For Glory: So You Want To Be A Hero. Quest for Glory-serien er ein av mine store favorittar. Det er faktisk ikkje so lenge sidan eg spelte igjennom dei fire første spela. Kay Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Dette biletet viser minispelet "Mage's Maze", frå Quest For Glory: So You Want To Be A Hero. Quest for Glory-serien er ein av mine store favorittar. Det er faktisk ikkje so lenge sidan eg spelte igjennom dei fire første spela. Kay Aahh... Quest for Glory! Jeg blir mo i knærne av bare å tenke på de spillene. Fantastisk serie Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Quest for Glory er naturligvis riktig. Godt å se at jeg ikke er den eneste som fortsatt spiller dette. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjekt å sjå at folk har so god smak når det gjeld spel. Ny oppgåve: Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ok: - Ein demo av dette rollespelet kom på ein CU Amiga coverdisc på midten av 90-talet. - Utviklaren har nyleg vore nemnt i tilknytning til ei av mine tidlegare oppgåver. Kay Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Crystal Dragon Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Det begynner å bli vanskelig å komme på noe som ikke har vært postet allerede, men vi prøver en ny oppgave: Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Aztec Challenge Riktig! Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hehey, så greit Jeg tror ikke denne har vært før, men begynner å bli vanskelig å avgjøre Uansett - here goes! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hehey, så greit Jeg tror ikke denne har vært før, men begynner å bli vanskelig å avgjøre Uansett - here goes! Hehe.. Da jeg kjøpte min aller første Amiga 500 for .. 22 (?) år siden så fulgte dette spillet med originalt: Cloud Kingdoms. Sinnsykt vanskelig, men sinnsykt kult og fet musikk også. Ut ifra screenshotet ditt ser jeg at det ikke er Amiga-versjonen, så jeg gjetter da: Cloud Kingdoms (C64). Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hehe, veldig bra Dekar! Morro Cloud Kingdoms for C64 er altså riktig - det var den versjonen jeg hadde selv. Vanvittig vanskelig er det jeg husker best om det selv også ja Kjør på, Dekar! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hehe, veldig bra Dekar! Morro Cloud Kingdoms for C64 er altså riktig - det var den versjonen jeg hadde selv. Vanvittig vanskelig er det jeg husker best om det selv også ja Kjør på, Dekar! Ok, ny kommer her. Bør ikke være veldig vanskelig: Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Hmm... ringer ikke noen bjelle. Et lite hint eller to, kanskje? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hmm... ringer ikke noen bjelle. Et lite hint eller to, kanskje? Dette er fra en animasjonssekvens i spillet, så det er nok litt vanskelig. Jeg hadde dette (adventure) spillet på Amiga og det kom på 12 disketter tror jeg. Ble sykt mye disk-swapping ut av det, men jeg digga spillet for det. Dynamix utviklet spillet og det ble publisert av Sierra. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Ah, "The adventures of Willy Beamish". Et av få adventure-spill fra Sierra som jeg IKKE har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå