RetroTorch Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Generic Motorcycle Game 42? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Nok eit godt forslag, Torch, men ikkje heilt rett. Litt hjelp: Eg fekk dette spelet saman med den første Amigaen min, i tillegg til eit bilspel frå samme utviklar/utgjevar. Bilspelet var det første av tre populære bilspel frå denne tida. EDIT: Endå meir hjelp: utviklaren eg nemnde ovanfor har nesten samme namn som ein kjent 80-talsfilm. Kay Endret 4. juni 2010 av KayAU Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hmm, fortsatt for vanskeleg? Eit hint til: Serien med bilspel eg nemnde tidlegare har samme namn som ein eksotisk blomst med spesiell symbolsk verdi i hinduismen og buddismen. Kay Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nok eit godt forslag, Torch, men ikkje heilt rett. Litt hjelp: Eg fekk dette spelet saman med den første Amigaen min, i tillegg til eit bilspel frå samme utviklar/utgjevar. Bilspelet var det første av tre populære bilspel frå denne tida. EDIT: Endå meir hjelp: utviklaren eg nemnde ovanfor har nesten samme namn som ein kjent 80-talsfilm. Kay Team suzuki? Men det var vel magnetic fields som var utvilleren for Lotus-spillene? Mens team suzuki er utviklet og itt ut av gremlins? (som rikitgnok var utgiver for lotus) AtW Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Darn, jeg er for treg til å google. Team Suzuki er nok riktig AtW. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Riktig, har ikke noe godt retrospill å komme med, så første mann til mølla kan stille neste spørsmål. AtW Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Det stemmer sjølvsagt, og ja, Magnetic Fields var utviklar for Lotus-spela, det var derfor eg skreiv litt "rundt" om Gremlin si rolle som utviklar/utgjevar. EDIT: Ei gjetning: Police Quest: SWAT 2? Kay Endret 5. juni 2010 av KayAU Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Anderwin? Kay Endret 7. juni 2010 av KayAU Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det ser fryktelig riktig ut. Du kan sikkert poste et nytt. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ok, tenker denne skulle vere rimeleg lett: Kay Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Ligner veldig på Historyline, men helt likt er det ikke. EDIT: Battle Isle. Endret 7. juni 2010 av Batman Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Riktig. Gikk ut i fra at den ikke kom til å holde lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå