oslo72 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 PS: Du røper tittelen med filnavnet, tulling!!! PPS: Neida - såååå panne er jeg ikke... Kan hive inn håndkledet med en gang, for dette har jeg ikke spilt. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Det stemmer nok, det, Oslo72. Hadde ikkje Amstrad eg heller. Ok, her er ei ny oppgåve: Kay "Crusader: No regret" eller "Crusader: No remorse" Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det stemmer, heilt spesifikt er dette "Crusader: No Remorse". Begge er svært artige spel som var med på å gjere militærtenesta mi litt kjekkare. Kay Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Crusader: No Remorse Edit: Uh, det var allerede svart på ja. Forumet oppfører seg litt mystisk atm! Endret 4. mai 2010 av Couchfighter Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Da braser vi inn med en ny en. Noen som klarer denne? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Slenger opp et bilde til, så blir det kanskje enklere...? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 He man - masters of universe ? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 He man - masters of universe ? Nei, det er nok ikke He-man, MEN det ER basert på en tegnefilmserie Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hm.... "Robots stole my ABC soup" ? Lenke til kommentar
super9co Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 skal jeg gjette som den old-school cartoon network nerden jeg er ser det ut som: centurions...? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 skal jeg gjette som den old-school cartoon network nerden jeg er ser det ut som: centurions...? Jammen det er riktig! Centurions Power X treme, som det så fengende heter. Lenke til kommentar
super9co Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) sweet. hvem sier at mye tv-titting ikke er nyttig.. Her et av mine favorittspill gjennom tidene. vanskelig som f (sikkert fordi jeg var under 10 år da jeg spilte det) Endret 9. mai 2010 av super9co Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 sweet. hvem sier at mye tv-titting ikke er nyttig.. Her et av mine favorittspill gjennom tidene. vanskelig som f (sikkert fordi jeg var under 10 år da jeg spilte det) Hmm... Impossible mission? Lenke til kommentar
super9co Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 stemmer det. Nummer to for å være nøyaktig. genialt.. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Et litt mer obskurt eksempel fra min favorittsjanger gjennom tidene. Noen som husker dette spillet? ( Bildet er fra intro og ikke gameplay ) Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 PASS! Dere får få et hint da. Fyren alle ser på på TV-skjermen drev med ting som blå semskede sko og lagde musikk om rock i fengselshus. Og så lurte han på om du var ensom i natt. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jaja, Elvis - men hjalp jo ikke meg Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Les Manley in Search for the King? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Les Manley in Search for the King? Ching ching! Det er riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå