K_M_K Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det ser ut som Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Faen, det var jo det jeg skulle si Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Det er helt riktig. Var nok litt enkelt likevel Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Hmm.. et eller annet Tex Murphy-spill? Under a killing moon? Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke det er 'Under a Killing Moon'. Har den rakkeren av en 4-cders spill stående i hylla her, og mener å huske det var enda "bedre" grafikk. Men meget godt gjettet, kan godt hende det er fra Tex Murphy-serien. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er ikke et Tex Murphy spill. Jeg har litt for dårlig tid i dag til å drive med så mye gjetting/hint, så for å holde tråden i gang legger jeg ut et nytt bilde, og håper oppgaven blir litt lettere: Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Denne spiller jeg selv i dag: favorittspill over alle favorittspill Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 leuat, ikke legg ut nytt spill før det er din tur Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Det er ikke et Tex Murphy spill. Jeg har litt for dårlig tid i dag til å drive med så mye gjetting/hint, så for å holde tråden i gang legger jeg ut et nytt bilde, og håper oppgaven blir litt lettere: Er sikker på at jeg har sett det trynet der en plass, men ikke pokker om jeg kommer på hvor.... Er redd du kanskje må vri ut av deg et hint likevel, hvis vi skal komme noen vei EDIT: Nvm, det heter "The Dark eye". Som neste oppgave kan vi gjette på leuat sitt, selv om han var litt trigger happy der... Endret 5. mars 2009 av Torch Lenke til kommentar
primlars Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Et tips, endre navnet på bildet Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Siden du oppdagte det, har du jo avslørt hvilket spill det er, så da kan du vel poste neste Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Leaut sitt bilde er Sopwith 2. Lenke til kommentar
primlars Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg spilte dette på tidlig nitti tall men det er en del år eldre. Endret 5. mars 2009 av primlars Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Rush'n attack på nes! Noen andre ta neste helst. Sitter ikke på min pc =P Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ok, jeg tar neste dersom ingen har noe imot det. For å gjøre det litt ekstra vanskelig har jeg klipt ut litt av en sekvens bare. Amiga-freaks vil lett gjette denne vil jeg tro: Et av mine favoritt-spill forresten. Dersom ingen har klart å gjette spillet i løpet av noen timer så skal jeg poste et gameplay-screenshot. Endret 6. mars 2009 av Dekar Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Haha, Rodland. Beste spillet.. Eneste spillet ( jeg kan komme på ) som er søtere enn Bubble Bobble-serien Neste: Endret 6. mars 2009 av Torch Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Rescue: The Embassy Mission? Lignet veldig hvertfall. Mange timer gått med på NES på det spillet! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Haha, Rodland. Beste spillet.. Eneste spillet ( jeg kan komme på ) som er søtere enn Bubble Bobble-serien Neste: Riktig. En klassiker. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Rescue: The Embassy Mission? Lignet veldig hvertfall. Mange timer gått med på NES på det spillet! Skulle til å si nei, men jeg sjekket det opp, og det stemmer visst. Jeg kjenner det fra Amiga som Hostages , men det het visst Rescue: The Embassy Mission som du sier på NES Din tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå