Couchfighter Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Spent på om noen tar denne. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Veldig bra Den ikke fullt så kjente (veldig ufortjent, glimrende spill) oppfølgeren til klassikeren Way of the Exploding Fist! Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heh, det er faktisk ikke så forfedelig lenge siden jeg spilte det sist. Ny oppgave: Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 The Adventures of Robin Hood. Tippar det er Amiga-versjonen. Feitt spel. Kay Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 The Adventures of Robin Hood er korrekt. Veldig underholdende spill, ja. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ok, basert på nivået i denne tråden burde ikkje denne vere altfor vanskeleg. Trur eg. Kay Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Ok, basert på nivået i denne tråden burde ikkje denne vere altfor vanskeleg. Trur eg. Kay Escape from Colditz. Kongespill! Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ok. Litt spesiell oppgave denne gang. Det er noe spesielt med dette spillet. Oppgaven går på hva det heter og hva som er spesielt med det. Prøver uten noe særlig hint først, så får vi se Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hmmm... kan dette være et mini-game i ett annet hovedspill? Har det på tunga og vet jeg har sett det tidligere, men det hjelper jo lite... Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det ser jo rimelig spesielt ut med en and som ser ut som den tar av fra månen, utover det har jeg ikke så mye å komme med B) Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hmm var ikke dette et minispill i space quest serien? Tipper treeren men husker ikke helt. Edit: googlet det opp. Spillet heter Astro Chicken og er en del av Space Quest 3. Endret 12. april 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Hmm var ikke dette et minispill i space quest serien? Tipper treeren men husker ikke helt. Edit: googlet det opp. Spillet heter Astro Chicken og er en del av Space Quest 3. Gi deg selv en sigar ( evt. klapp på ryggen )! Det er helt riktig! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hmm var ikke dette et minispill i space quest serien? Tipper treeren men husker ikke helt. Edit: googlet det opp. Spillet heter Astro Chicken og er en del av Space Quest 3. Gi deg selv en sigar ( evt. klapp på ryggen )! Det er helt riktig! Latterlig lenge siden jeg var inne på tråden, så dere får leve med det faktum at spillet kan ha vært postet før. Endret 12. april 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 I følgje Internett, er det der Wrath of the Black Manta. Kay Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Riktig! Hvordan søkte du deg frem dit? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det tok ei lita stund, hadde ikkje so mykje å gå etter. Tok utgongspunkt i det eg kunne sjå utifrå biletet: ninjaar, tilsynelatande flygande. Prøvde òg å sjå kva plattform det kunne vere. Starta faktisk med NES, men tok ein omveg innom arkademaskiner (synest biletet såg litt avlangt ut, noko som antyda at det kunne vere eit arkadespel). Uansett, eg var heldig og snubla over det riktige svaret like før eg skulle til å gi opp. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Ok, denne er kanskje marginalt vanskelegare enn den forrige oppgåva mi: EDIT: Beklagar litt slett kvalitet på biletet, ser ut til at eit eller anna kunnskapslaust individ har køyrt det gjennom ei JPEG-komprimering på eit eller anna tidspunkt. Kay Endret 12. april 2010 av KayAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå