oslo72 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg gambler på at det er "The lords of the Rings" - uten at jeg har tid til å google rundt nå... synes jeg kan lese teksten hvis jeg står på hodet, biter meg i lilletåa og blingser med venstre øye mens jeg lukker det andre... På denne tiden kunne jeg helt sikkert ha funnet løsningen på google, men NÅ har jeg ihvertfall ikke tid lenger... EDIT: Leif Endret 30. november 2009 av Oslo72 Lenke til kommentar
lhz_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Denne var visst vanskelig, ja. Det er ikke Tolkien, men noe inspirert var det nok, ja. Spillet ble opprinnelig utviklet til ZX Spectrum, og ble portet til C64 og Amstrad CPC. Det kom også en etterfølger året etter med omtrent samme konsept og grafikk. På 90-tallet kom det ut en ny oppfølger på PC (der navnet på det opprinnelige spillet var en del av tittelen), men dette hadde lite igjen som minnet om de opprinnelige spillene, og fikk veldig dårlig kritikk, helt velfortjent. Fortsatt ingen som aner hva dette er? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det verste er at jeg vet jeg har sett akkurat det skjermbildet før et sted. Robin! Til Googlemobilen! *edit* The Lord of ShadowsHe stands in the plains of Ashimar, looking West to the Ruin of Ashimar Lords of Midnight Endret 30. november 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
lhz_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Endelig, hurra! Din tur! :-) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Shareware-klassiker som nå er freeware. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Legendariske Crime Fighter. Er ikke noe som å rane en butikk som tilfeldigvis har Rambo på besøk La oss si det slik, det var nesten umulig å finne screenshots av dette spillet, eller info. Så lykke til. Blir det for vanskelig kan noen andre ta over Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Pga lite action her inne legger jeg ut et nytt spill før helgen: Lenke til kommentar
Tyrian74 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Pga lite action her inne legger jeg ut et nytt spill før helgen: Uridium Regner med at denne er enkel Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) ACTION BIKER PS: Et lite hint når man poster bilde... filnavn bør kanskje endres? Legger ved et nytt spill... kom ut i sin tid til Commodore... Trenger kanskje ikke å si at det IKKE er blant de siste spillene som har kommet ut. Spilte dette faktisk litt hos en kamerat som var definitivt blant de første i landet som hadde "datamaskin" hjemme. Da ingen har prøvd seg ennå kommer jeg med et hint: Vi snakker om tiden FØR Commodore64 her... Hint 2: For å gjøre det EKSTRA LETT for dere legger jeg ved et skjermbilde til Endret 8. desember 2009 av Oslo72 Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ekstra lett? Bildene er jo nesten helt like Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Air Attack... nå begynner vi å snakke skikkelig retro. *edit* Doh! Ninja'd. Skulle ikke å skrevet en hel setning. Endret 8. desember 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Air Attack var veldig riktig - og VELDIG godt gjort å huske... Klart vi snakker RETRO her... Ikke noe PS2 og XBox her nei! Slike nymotens greier holder vi oss langt unna... Batman sin tur - eventuelt Miles Teg dersom han rekker det først (hvilket lite er trolig så treg som du er...) Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 No clue whatsoever... Ser ut som Sierra-inspirert grafikk, men fant ikke noe på googling av "Jury Clownes Retro Game"... Sååååå da antar vi at det ikke er en jury vi ser... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ny oppgave: Hehe, dette husker jeg at jeg spilte. Det var en del forskjellige "sirkus-øvelser" man skulle igjennom. Men har ikke peiling på hva det het for noe.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da gambler jeg på "Fiendish Freddy's Big Top O'Fun" eller "Sircus Games". Tror mest på det første... Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da gambler jeg på "Fiendish Freddy's Big Top O'Fun" eller "Sircus Games". Tror mest på det første... "Fiendish Freddy's Big Top O'Fun" er korrekt svar. Og jo, dette er juryen vi ser etter en endt øvelse. Oslo72 tar neste. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Batman sin tur - eventuelt Miles Teg dersom han rekker det først (hvilket lite er trolig så treg som du er...) Hmm... ... Oi! Gjør du narr eller? j/k Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Batman sin tur - eventuelt Miles Teg dersom han rekker det først (hvilket lite er trolig så treg som du er...) Hmm... ... Oi! Gjør du narr eller? j/k Neida, det var et kompliment! Tregheten kommer med alder - det samme gjør erfaring - og erfaring er jo en positiv ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå