RetroTorch Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ny oppgave: Er ikke dette Defender of the Crown? Det er ikke Defender of the Crown, nei Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Easy peasy: Spirit of Excalibur Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Easy peasy: Spirit of Excalibur Ching ching ching! We have a winner! Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ny utfordring: Hadde dette på 386'en da jeg var liten, men siden vi aldri fant noen manual så ga vi til slutt opp å skjønne det merkelige ikonbaserte menysystemet. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ny utfordring: Hadde dette på 386'en da jeg var liten, men siden vi aldri fant noen manual så ga vi til slutt opp å skjønne det merkelige ikonbaserte menysystemet. Captain Blood. Hadde det på Amiga, og jeg skjønte heller ingenting av det Noen andre kan poste neste. Jeg har postet så mange nå i det siste. Lenke til kommentar
Zame Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ny utfordring: Hadde dette på 386'en da jeg var liten, men siden vi aldri fant noen manual så ga vi til slutt opp å skjønne det merkelige ikonbaserte menysystemet. Captain Blood. Hadde det på Amiga, og jeg skjønte heller ingenting av det Noen andre kan poste neste. Jeg har postet så mange nå i det siste. Ikke så gammelt som mye av det andre som har blitt postet her , men absolutt en retro klassiker i mine øyne. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ikke så gammelt som mye av det andre som har blitt postet her , men absolutt en retro klassiker i mine øyne. Det har ikke tilfeldigvis et større bilde? Vi på retroforumet har jo ofte ikke så godt syn lenger Lenke til kommentar
Zame Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Større bilde, og burde vel være enklere og kjenne igjen også for de som har spilt det. Edit : får ikke til å poste det i fullsize :S men bare klikk på det Edit2 : På tide med et hint kanskje, det er gitt ut i 1996 og navnet begynner med N. Endret 3. oktober 2009 av Uppercut Lenke til kommentar
Zame Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Er det Nestopia Nei, hmm trodde ikke dette skulle være så vanskelig Nytt hint, de som laget dette spillet laget også verdens første fotball spill som var i ekte 3D Edit : Hvis ikke noen kjenner igjen spillet fra dette bildet må jeg være den eneste her som har spilt det Endret 5. oktober 2009 av Uppercut Lenke til kommentar
PeanutButterJelly Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 det er noe kjent med det grisete kjøkkenet.. jeg tenkte på Day of the Tentacle først men jeg tror ikke det er det likevel... 96 var jo et fantastisk spill år. Lenke til kommentar
Zame Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Normality Der ja, endelig noen som tok den. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du er høvding og må lede stammen din til det forjettede land. Lenke til kommentar
Zame Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du er høvding og må lede stammen din til det forjettede land. Tror det het The Lost Tribe Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror det het The Lost Tribe Gi mannen en sigar! Lenke til kommentar
Zame Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Tror det het The Lost Tribe Gi mannen en sigar! En kompis av meg hadde dette spillet, hadde mange timer med moro med dette. Kan vel si at det er et konsoll spill, vil ikke si hvilken konsoll enda for da blir det vel litt for lett. Edit : Hint, der er fra sega mega drive Endret 7. oktober 2009 av Uppercut Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 En kompis av meg hadde dette spillet, hadde mange timer med moro med dette. Kan vel si at det er et konsoll spill, vil ikke si hvilken konsoll enda for da blir det vel litt for lett. Edit : Hint, der er fra sega mega drive Har aldri hatt Sega Mega Drive selv, så er litt blank der. For øvrig ser det ganske mye ut som mange andre top-down racers Første bokstav? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tipper det er Combat Cars Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Tipper det er Combat Cars Etter litt kjapp googling erklærer jeg herved at du ser ut til å ha rett. Sett i gang og post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå