RetroTorch Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Tviler på om det lagde noen bølger i spillindustrien, så det er mulig det blir litt vanskelig. Kan godt forstå om det der ikke ble særlig populært. Tror jeg hadde fått vondt i hodet av å spille i FPS i svart-hvitt Vet ikke hvilket spill det er da... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er det Wolfenstein på Gameboy? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Prøver meg med dette: Tviler på om det lagde noen bølger i spillindustrien, så det er mulig det blir litt vanskelig. Bad Toys Lenke til kommentar
Blake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Mener å huske at Bad Toys var på en eller annen cd jeg fikk med i et pc blad en gang på 90-tallet. Da får jeg poste enda et ganske dårlig spill jeg da. Noen som kan gjette denne? Endret 9. september 2009 av Batanen Lenke til kommentar
super9co Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 norsktv.vbs Who dares wins? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det hadde jeg på Atari ST... Space Goose! Neste oppgave: Det var After the War. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Who dares wins? Nei, dette spillet er basert på en film. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 norsktv.vbs Rambo II (C64) easy peasy.. Noen andre kan ta neste, jeg er på vei ut døra. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Kjenner ingen som har spilt dette, men det kan jo være det fins flere sære folk enn meg: Postreg.txt Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kjenner ingen som har spilt dette, men det kan jo være det fins flere sære folk enn meg: Postreg.txt Ser det er et gammelt DOS-spill hvertfall, men der stopper det for meg. Regner med det er mindre kommersielt enn MS Flight Sim-serien? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ser det er et gammelt DOS-spill hvertfall, men der stopper det for meg. Regner med det er mindre kommersielt enn MS Flight Sim-serien? Det er fra begynnelsen av nittitallet, og er satt i en alternativ virkelighet hvor 2. verdenskrig aldri skjedde. Noe mer å gruble på: Du må vaske dasser om du blir tatt til fange. Navnet ville nok passet bønder. Du kan gå realtivt fritt rundt etter at du har skutt deg ut. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Pokker heller, hadde tenkt å satse på et eller annet Airbus spill på Amiga. :rolleyes: Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Pokker heller, hadde tenkt å satse på et eller annet Airbus spill på Amiga. :rolleyes: Det ble kanskje litt sært ja Det heter Corncob Deluxe og kom ut i 92 til PC. http://www.homeoftheunderdogs.net/game.php?id=2825 Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Det heter Corncob Deluxe og kom ut i 92 til PC. Luksusmaiskolbe? Aldri hørt om det Du får utnevne noen en ny til å poste da Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det heter Corncob Deluxe og kom ut i 92 til PC. Luksusmaiskolbe? Aldri hørt om det Du får utnevne noen en ny til å poste da Dekar kan vel slenge inn en. HAn kom jo et stykke på vei Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Grunnet mangel på initiativ, tar jeg meg den frihet å poste en ny oppgave Denne bør være ganske enkel: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå